☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Den Officiella World Of Warcraft Tråden
Prev
1
7
8
9
10
11
26
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 5729
Replies: 254
Track Topic
Yllegarnet
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold
:
26,189.00
#81
May 24 2011 05:19am
Quote (Svartermetalisk @ 24 May 2011 01:36)
Gnomes är fett hetero, Blood elves vetefan dock.
Male belf ser ut som Paris Hilton utan boobs.
Dwarf Female >
Simon
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold
:
0.00
#82
May 24 2011 08:04am
Quote (Zaicrez @ 24 May 2011 01:05)
Bara scrubs som gibbar eller?
lever du?!
och för att svara på din fråga, ja antagligen i jämförelse med dig xd
This post was edited by Simon on May 24 2011 08:04am
Zaicrez
Member
Posts: 2,798
Joined: Jan 21 2009
Gold
:
0.64
#83
May 24 2011 11:14am
Quote (Simon @ May 24 2011 02:04pm)
lever du?!
och för att svara på din fråga, ja antagligen i jämförelse med dig xd
wzuuuuuuuuuup maaaan
haha, lever gör man väl alltid :> av någon anledning har man fått för sig att glida förbi tillbaka hit och trolla.
Simon
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold
:
0.00
#84
May 24 2011 11:43am
Quote (Zaicrez @ 24 May 2011 19:14)
wzuuuuuuuuuup maaaan
haha, lever gör man väl alltid :> av någon anledning har man fått för sig att glida förbi tillbaka hit och trolla.
hähä live fast stay young
spelar du nå?
Zaicrez
Member
Posts: 2,798
Joined: Jan 21 2009
Gold
:
0.64
#85
May 24 2011 12:03pm
Quote (Simon @ May 24 2011 05:43pm)
hähä live fast stay young
spelar du nå?
Klickar väl på lite här och var... funderar på om man ska orka dra upp en till amazon att få bannad/snodd, slutade gibba wow när sinestra dog, fett tråkig expansion so far
Yllegarnet
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold
:
26,189.00
#86
May 25 2011 03:01pm
T11.5 brallor : D
Zaicrez
Member
Posts: 2,798
Joined: Jan 21 2009
Gold
:
0.64
#87
May 25 2011 03:45pm
Quote (Yllegarnet @ May 25 2011 09:01pm)
T11.5 brallor : D
Maloriak är ju cake
maggan som var lite jobbig innan alla nerfs + nef
dej
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold
:
30.10
#88
May 25 2011 04:48pm
försökte börja tycka wow men seriöst... pvpn är ju så seg lol
This post was edited by dej on May 25 2011 04:50pm
vandalen
Member
Posts: 22,633
Joined: Sep 17 2005
Gold
:
0.00
#89
May 25 2011 06:00pm
Quote (dej @ May 25 2011 10:48pm)
försökte börja tycka wow men seriöst... pvpn är ju så seg lol
Kan ju börja med svenskan jävla pajas
dej
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold
:
30.10
#90
May 25 2011 06:05pm
Quote (vandalen @ May 26 2011 01:00am)
Kan ju börja med svenskan jävla pajas
oM
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
7
8
9
10
11
26
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact