d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella World Of Warcraft Tråden
Prev1789101126Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
May 24 2011 05:19am
Quote (Svartermetalisk @ 24 May 2011 01:36)
Gnomes är fett hetero, Blood elves vetefan dock.

Male belf ser ut som Paris Hilton utan boobs.


Dwarf Female >
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
May 24 2011 08:04am
Quote (Zaicrez @ 24 May 2011 01:05)
Bara scrubs som gibbar eller? :(


lever du?! :banana:
och för att svara på din fråga, ja antagligen i jämförelse med dig xd

This post was edited by Simon on May 24 2011 08:04am
Member
Posts: 2,798
Joined: Jan 21 2009
Gold: 0.64
May 24 2011 11:14am
Quote (Simon @ May 24 2011 02:04pm)
lever du?! :banana:
och för att svara på din fråga, ja antagligen i jämförelse med dig xd


wzuuuuuuuuuup maaaan :D haha, lever gör man väl alltid :> av någon anledning har man fått för sig att glida förbi tillbaka hit och trolla.
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
May 24 2011 11:43am
Quote (Zaicrez @ 24 May 2011 19:14)
wzuuuuuuuuuup maaaan :D haha, lever gör man väl alltid :> av någon anledning har man fått för sig att glida förbi tillbaka hit och trolla.


hähä live fast stay young
spelar du nå?
Member
Posts: 2,798
Joined: Jan 21 2009
Gold: 0.64
May 24 2011 12:03pm
Quote (Simon @ May 24 2011 05:43pm)
hähä live fast stay young
spelar du nå?


Klickar väl på lite här och var... funderar på om man ska orka dra upp en till amazon att få bannad/snodd, slutade gibba wow när sinestra dog, fett tråkig expansion so far :(
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
May 25 2011 03:01pm
T11.5 brallor : D
Member
Posts: 2,798
Joined: Jan 21 2009
Gold: 0.64
May 25 2011 03:45pm
Quote (Yllegarnet @ May 25 2011 09:01pm)
T11.5 brallor : D


Maloriak är ju cake :p maggan som var lite jobbig innan alla nerfs + nef
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
May 25 2011 04:48pm
försökte börja tycka wow men seriöst... pvpn är ju så seg lol

This post was edited by dej on May 25 2011 04:50pm
Member
Posts: 22,633
Joined: Sep 17 2005
Gold: 0.00
May 25 2011 06:00pm
Quote (dej @ May 25 2011 10:48pm)
försökte börja tycka wow men seriöst... pvpn är ju så seg lol


Kan ju börja med svenskan jävla pajas
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
May 25 2011 06:05pm
Quote (vandalen @ May 26 2011 01:00am)
Kan ju börja med svenskan jävla pajas


:( oM
Go Back To Svenska Topic List
Prev1789101126Next
Add Reply New Topic New Poll