d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Stjäärna.. > Gott Folk..
Prev1789101126Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Mar 13 2011 01:36pm
Quote (Errorz @ Mar 13 2011 07:35pm)
plzz ge mig en stjärna med, eller en orb :(


nee du är så jävla gay :P
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Mar 13 2011 01:36pm
Quote (Errorz @ 13 Mar 2011 20:35)
plzz ge mig en stjärna med, eller en orb :(


du är för newb : > du spelar bara bort alla stars jag ger dig

This post was edited by AsDrake on Mar 13 2011 01:36pm
Member
Posts: 14,932
Joined: Aug 13 2010
Gold: 1,983.70
Mar 13 2011 01:36pm
Quote (Mikob @ Mar 13 2011 09:35pm)
Ja, varför skulle man inte kunna skicka orbs om man kan skicka stjärnor?
Förväntar mig ett bra svar.


Tror inte man skickar orb ... 2,5k fgs ^^

Medans stjärnor är det sagt att det kan man köpa / Få ..

Inte orbs.. är inte dum i huvet -.- ^^
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Mar 13 2011 01:36pm
Gå tillbaka till Svenska Trådlistan
11 Användare läser den här tråden (0 Gäster och 0 Anonyma användare): TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL, Yllegarnet, eviilution, ZippYz, Ekaan, PhearCIII, Hellgren, AsDrake, Vexen1337, FreakYzX, fotosyntEz


suP?
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Mar 13 2011 01:36pm
Quote (PhearCIII @ Mar 13 2011 08:35pm)
http://forums.d2jsp.org/forum.php?f=34

Posta där, nån kanske är givmild :)


Ja, general help finns det riktigt många givmilda personer. Jag fick min stjärna donerad av en kille där :)
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Mar 13 2011 01:36pm
Quote (Vexen1337 @ Mar 13 2011 08:36pm)
Tror inte man skickar orb ... 2,5k fgs ^^

Medans  stjärnor är det sagt att det kan man köpa / Få ..

Inte orbs.. är inte dum i huvet -.- ^^


http://forums.d2jsp.org/forum.php?f=34

POSTA DÄR BRO, fick mina stjärnor där
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Mar 13 2011 01:37pm
Quote (Vexen1337 @ Mar 13 2011 07:36pm)
Tror inte man skickar orb ... 2,5k fgs ^^

Medans  stjärnor är det sagt att det kan man köpa / Få ..

Inte orbs.. är inte dum i huvet -.- ^^


öhh? :P rainbow orb går visst att donera :P
Member
Posts: 7,484
Joined: May 5 2008
Gold: 915.00
Mar 13 2011 01:37pm
Quote (TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ 13 Mar 2011 21:36)
nee du är så jävla gay :P


:(

Quote (AsDrake @ 13 Mar 2011 21:36)
du är för newb : > du spelar bara bort alla stars jag ger dig


ja förlåt då, lovar att jag inte gör det igen :(
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Mar 13 2011 01:38pm
om du tar en bild på dig själv med ditt jsp namn på ett papper och lägger upp här så skickar jag 1 star
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Mar 13 2011 01:38pm
Quote (AsDrake @ Mar 13 2011 08:38pm)
om du tar en bild på dig själv med ditt jsp namn på ett papper och lägger upp här så skickar jag 1 star


Ståendes på 1 ben
Go Back To Svenska Topic List
Prev1789101126Next
Add Reply New Topic New Poll