☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Officiella Poker Topicen
Prev
1
7
8
9
10
11
36
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 6603
Replies: 354
Track Topic
eviilution
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold
:
3,000.70
#81
Jan 21 2011 10:42am
Jevla skit, så spela man bort all vinst igår + 100fg till
Jävla mens dag det här.
Swaan
Member
Posts: 45,855
Joined: Jan 17 2009
Gold
:
Locked
Warn: 20%
#82
Jan 21 2011 11:58am
duger la som start
den 21 januari 2011 18:45:38 Received 6,000.00 (0.01 -> 6,000.01) from Gotta (11,659.50 -> 5,659.50)
den 21 januari 2011 17:34:25 Sent -1,000.00 (1,000.01 -> 0.00) to Gotta (8,400.00 -> 9,400.00) 1:10 ring
Chefen
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold
:
0.01
#83
Jan 21 2011 12:02pm
lirade min första don på lääänge.... får q 10, och kommer a k j på flop=stege, den andra killen höjer (synar), på turn kommer 6 han höjjer ännu mer(jag går all in) och han synar och rivrar färgen
sitter en fet amerikansk doris bakom spakarna på pokerstars alltså
berhemuli
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold
:
3,552.51
#84
Jan 21 2011 12:04pm
Quote (Chefen @ 21 Jan 2011 20:02)
lirade min första don på lääänge.... får q 10, och kommer a k j på flop=stege, den andra killen höjer (synar), på turn kommer 6 han höjjer ännu mer(jag går all in) och han synar och rivrar färgen
sitter en fet amerikansk doris bakom spakarna på pokerstars alltså
Du borde ha lärt dig att du inte ska slowplaya dina bra händer på ps.
Swaan
Member
Posts: 45,855
Joined: Jan 17 2009
Gold
:
Locked
Warn: 20%
#85
Jan 21 2011 12:21pm
Quote (Chefen @ Jan 21 2011 06:02pm)
lirade min första don på lääänge.... får q 10, och kommer a k j på flop=stege, den andra killen höjer (synar), på turn kommer 6 han höjjer ännu mer(jag går all in) och han synar och rivrar färgen
sitter en fet amerikansk doris bakom spakarna på pokerstars alltså
klaga du har 10k
Mikob
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold
:
3,870.00
#86
Jan 21 2011 12:24pm
Quote (Swaan @ Jan 21 2011 07:21pm)
klaga du har 10k
Och du nöjer dig inte med 20k utan väljer att spela bort allt igen xD
Swaan
Member
Posts: 45,855
Joined: Jan 17 2009
Gold
:
Locked
Warn: 20%
#87
Jan 21 2011 12:34pm
Quote (Mikob @ Jan 21 2011 06:24pm)
Och du nöjer dig inte med 20k utan väljer att spela bort allt igen xD
har inte spelat bort allt
har bla köpt stars för 5k fg. . och lite d2 items ^^ och donerat till m8s.. lite till dallen och lite till chefen....
Mikob
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold
:
3,870.00
#88
Jan 21 2011 12:36pm
Quote (Swaan @ Jan 21 2011 07:34pm)
har inte spelat bort allt
har bla köpt stars för 5k fg. . och lite d2 items ^^ och donerat till m8s.. lite till dallen och lite till chefen....
Bra det iaf (:
Swaan
Member
Posts: 45,855
Joined: Jan 17 2009
Gold
:
Locked
Warn: 20%
#89
Jan 21 2011 12:37pm
Quote (Mikob @ Jan 21 2011 06:36pm)
Bra det iaf (:
dock loosa jag 10k hu ^^
Mikob
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold
:
3,870.00
#90
Jan 21 2011 12:48pm
Quote (Swaan @ Jan 21 2011 07:37pm)
dock loosa jag 10k hu ^^
Ja jag såg det ^^
Jag ska nog försöka spela in dom 200fg jag ligger back, då kanske jag blir taggad på poker igen xD
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
7
8
9
10
11
36
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact