d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Poker Topicen
Prev1789101136Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Jan 21 2011 10:42am
Jevla skit, så spela man bort all vinst igår + 100fg till :) Jävla mens dag det här.
Member
Posts: 45,855
Joined: Jan 17 2009
Gold: Locked
Warn: 20%
Jan 21 2011 11:58am
duger la som start :)

den 21 januari 2011 18:45:38 Received 6,000.00 (0.01 -> 6,000.01) from Gotta (11,659.50 -> 5,659.50)
den 21 januari 2011 17:34:25 Sent -1,000.00 (1,000.01 -> 0.00) to Gotta (8,400.00 -> 9,400.00) 1:10 ring
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jan 21 2011 12:02pm
lirade min första don på lääänge.... får q 10, och kommer a k j på flop=stege, den andra killen höjer (synar), på turn kommer 6 han höjjer ännu mer(jag går all in) och han synar och rivrar färgen <_<

sitter en fet amerikansk doris bakom spakarna på pokerstars alltså
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jan 21 2011 12:04pm
Quote (Chefen @ 21 Jan 2011 20:02)
lirade min första don på lääänge.... får q 10, och kommer a k j på flop=stege, den andra killen höjer (synar), på turn kommer 6 han höjjer ännu mer(jag går all in) och han synar och rivrar färgen  <_<

sitter en fet amerikansk doris bakom spakarna på pokerstars alltså


Du borde ha lärt dig att du inte ska slowplaya dina bra händer på ps.
Member
Posts: 45,855
Joined: Jan 17 2009
Gold: Locked
Warn: 20%
Jan 21 2011 12:21pm
Quote (Chefen @ Jan 21 2011 06:02pm)
lirade min första don på lääänge.... får q 10, och kommer a k j på flop=stege, den andra killen höjer (synar), på turn kommer 6 han höjjer ännu mer(jag går all in) och han synar och rivrar färgen  <_<

sitter en fet amerikansk doris bakom spakarna på pokerstars alltså


klaga du har 10k :P
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Jan 21 2011 12:24pm
Quote (Swaan @ Jan 21 2011 07:21pm)
klaga du har 10k :P


Och du nöjer dig inte med 20k utan väljer att spela bort allt igen xD
Member
Posts: 45,855
Joined: Jan 17 2009
Gold: Locked
Warn: 20%
Jan 21 2011 12:34pm
Quote (Mikob @ Jan 21 2011 06:24pm)
Och du nöjer dig inte med 20k utan väljer att spela bort allt igen xD


har inte spelat bort allt :P
har bla köpt stars för 5k fg. . och lite d2 items ^^ och donerat till m8s.. lite till dallen och lite till chefen....
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Jan 21 2011 12:36pm
Quote (Swaan @ Jan 21 2011 07:34pm)
har inte spelat bort allt :P
har bla köpt stars för 5k fg. . och lite d2 items ^^ och donerat till m8s.. lite till dallen och lite till chefen....


Bra det iaf (:
Member
Posts: 45,855
Joined: Jan 17 2009
Gold: Locked
Warn: 20%
Jan 21 2011 12:37pm
Quote (Mikob @ Jan 21 2011 06:36pm)
Bra det iaf (:


dock loosa jag 10k hu ^^
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Jan 21 2011 12:48pm
Quote (Swaan @ Jan 21 2011 07:37pm)
dock loosa jag 10k hu ^^


Ja jag såg det ^^
Jag ska nog försöka spela in dom 200fg jag ligger back, då kanske jag blir taggad på poker igen xD
Go Back To Svenska Topic List
Prev1789101136Next
Add Reply New Topic New Poll