d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Hur Många är Troll?
Prev1789101135Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 32,923
Joined: Dec 22 2008
Gold: 2,208.00
Nov 3 2010 08:18am
Quote (Goss3N @ Nov 3 2010 02:17pm)
bara jag som f5ar denna tråden för det är f1 underhållande?


:hail:

visst skapar jag roliga trådar?
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Nov 3 2010 08:19am
Quote (Swaan @ Nov 3 2010 03:18pm)
Lillkillen som kör med tjejbilden för han är för ful att vis sig själv .

"stor i orden liten på jorden"

" Stor Epen"


Den enda som är stor i orden här är din älskling.
Member
Posts: 32,923
Joined: Dec 22 2008
Gold: 2,208.00
Nov 3 2010 08:20am
Quote (ZippYz @ Nov 3 2010 02:19pm)
Den enda som är stor i orden här är din älskling.


Dallen gör lite vad han vill brukar det heta :D
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 3 2010 08:20am
Quote (Swaan @ Nov 3 2010 04:18pm)
Lillkillen som kör med tjejbilden för han är för ful att vis sig själv .

"stor i orden liten på jorden"

" Stor Epen"


Som sagt: Gå butthurt @ internet och anta att han du stör dig failar @ life så du åtminstonde vinner någonting.

Rly now, massor med folk på denna sidan har min skype / min facebook / känner mig IRL men det är så mycket roligare för mig om ni faggots antar att jag är p12 oskuld.

Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Nov 3 2010 08:21am
Quote (dallenthedude @ Nov 3 2010 03:20pm)
Dallen gör lite vad han vill brukar det heta :D


Mongot får privilegier, kan man också säga.
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Nov 3 2010 08:22am
Quote (dallenthedude @ 3 Nov 2010 16:15)
Dont care faktist :D

det är roligt hur ni har hakat upp er på stavning era snorungar :D


Finns betydligt mycket mer att hacka på, som t.ex. din förmåga att skämma ut dig själv totalt, din förmåga att bete dig som ett lika smått barn även fast du är typ 23 år gammal?

Det finns mycket att ta upp, men jag sitter just nu i telefon whit Felicia. Brb

This post was edited by snoramej on Nov 3 2010 08:22am
Member
Posts: 32,923
Joined: Dec 22 2008
Gold: 2,208.00
Nov 3 2010 08:22am
Quote (Svartermetalisk @ Nov 3 2010 02:20pm)
Som sagt: Gå butthurt @ internet och anta att han du stör dig failar @ life så du åtminstonde vinner någonting.

Rly now, massor med folk på denna sidan har min skype / min facebook / känner mig IRL men det är så mycket roligare för mig om ni faggots antar att jag är p12 oskuld.


jag får massa ++1 i denna tråden är mycket tacksam, tar inte åt mig av noobjävlar som er.

finns många snälla här men många som tror dom är nått ^^ det är dom som är fail irl
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 910.92
Nov 3 2010 08:22am
Member
Posts: 32,923
Joined: Dec 22 2008
Gold: 2,208.00
Nov 3 2010 08:23am
Quote (snoramej @ Nov 3 2010 02:22pm)
Finns betydligt mycket mer att hacka på, som t.ex. din förmåga att skämma ut dig själv totalt, din förmåga att bete dig som ett lika smått barn även fast du är typ 23 år gammal?

Det finns mycket att ta upp, men jag sitter just nu i telefon whit Felicia. Brb


synd att hon inte pratar me killar med dåliga gener.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 3 2010 08:24am
Quote (dallenthedude @ Nov 3 2010 04:22pm)
jag får massa ++1  i denna tråden är mycket tacksam, tar inte åt mig av noobjävlar som er.

finns många snälla här men många som tror dom är nått ^^ det är dom som är fail irl


Den enda som är fail här är du som skapar rage-trådar dedikerade till mig och ett fåtal andra personer.

Get off my nuts son.

Quote (dallenthedude @ Nov 3 2010 04:23pm)
synd att hon inte pratar me killar med dåliga gener.


RASISM

RASISM

RASISM

This post was edited by Svartermetalisk on Nov 3 2010 08:24am
Go Back To Svenska Topic List
Prev1789101135Next
Closed New Topic New Poll