d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Xpd
Prev1789101118Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 11,932
Joined: Jan 13 2007
Gold: 10,000.00
Trader: Trusted
Oct 13 2010 02:25am
Quote (Svartermetalisk @ Oct 13 2010 08:24am)
Jag vet inte vad det är du röker men dela med dig pls


This!

Någon som lirar NLD? Jag tänkte starta igång igen :X
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Oct 13 2010 02:51am
Quote (Svartermetalisk @ Oct 13 2010 08:24am)
Jag vet inte vad det är du röker men dela med dig pls



xpd påstår att han undervisar Svenska och hans språk är bra mycket bättre än någon annan som sitter här inne så han skulle mycket väl kunna vara lärare.

imo


nollan talar palla kommentera -.-
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 13 2010 03:51am
Quote (ankiie @ Oct 13 2010 10:51am)
nollan talar palla kommentera -.-


First off: Jag > Du

Second: Dina rim är värdelösa, hitta något annat.
Member
Posts: 984
Joined: Jan 17 2009
Gold: 0.01
Oct 13 2010 03:56am
Quote (Spetch @ Oct 12 2010 01:43pm)
Dags att ta det lungt, och sätta betyg.
Men innan detta, in på jsp och leka dryg.
Dikter om allt och alla, så gott det går.
Men inga av orden, vi här på jsp förstår.

Gammal nog, att vara vår far.
Påminner han förstås om lejonkungens scar.
En förrädare som söker sin plats till toppen,
Men inväntar fortfarande hår på snoppen.


:)
Member
Posts: 9,111
Joined: Apr 10 2009
Gold: 0.01
Oct 13 2010 05:23am
:lol: 'd

This post was edited by Skullkraker on Oct 13 2010 05:23am
Member
Posts: 16,980
Joined: May 28 2008
Gold: 93,670.50
Oct 13 2010 05:31am
Tyckte mittenbiten var dryg men slutet epic :)
Member
Posts: 20,867
Joined: May 5 2005
Gold: 0.00
Oct 13 2010 06:52am
Quote (Spetch @ 12 Oct 2010 17:17)
Ty.

Dock nervös på Xpd´s comeback ^_^


kul att jag inspirera till poesi på swe froumet

^^

Quote (BraSma @ 12 Oct 2010 18:29)
haha sweet mackan ;P

själv har jag dock aldrig riktigt köpt att han e en lärare


Quote (xpd-trader @ 7 Oct 2010 17:11)
Brasma

Rätt så stora läppar den killen har
håret är krulligt och rumpan är bar
Mitt i sitt vardagsrum han står
alldeles strax en peng han får
pappa står breve och lemmen är grov:
"nu ska du få butseks din jävla bov"







This post was edited by xpd-trader on Oct 13 2010 06:56am
Member
Posts: 8,925
Joined: Oct 4 2005
Gold: 533.00
Oct 13 2010 07:02am
Quote (SCXiao @ 12 Oct 2010 16:56)
Robarian gråter för att han är en scammer
Rimmar tillochmed värre än MC Hammer
Istället tar han till med hårda ord
Tills han lugnar sig och får kuken smord
Dags att lugna besten, i cam vore kanske ballt
Men flickorna bara skrattar, och frågar "är det kallt?"

Lold verkligen xD
Member
Posts: 20,867
Joined: May 5 2005
Gold: 0.00
Oct 13 2010 07:10am
Spetch

Idoler ej så många denna kille har
Spaz är den ena, den andra hans far
ibland han blundar och börjar be
att han ska bli som xpd
vägen dit är lång och ganska så tung
tänker han för sig själv och smeker sin pung



Jag tycker att några av rimmen här är riktigt bra btw




Quote (BraSma @ 13 Oct 2010 00:30)
varför skulle inte jag kunna vara en astronaut?


för att citera makta: finns det svarta astronauter? eller är det bara kentucky fried chicken hela dagarna?




This post was edited by xpd-trader on Oct 13 2010 07:18am
Member
Posts: 3,418
Joined: Jul 14 2008
Gold: 13.37
Oct 13 2010 07:19am
Leker med sin "pistol" gør XPD
Folk ser snett på honom nær han håller sin MP3
Riktar den åt olika håll och gør pistolljud
Extra effekter nær han låtsas ha slut på krut
Men det gør inget då hans lågstadieelever føljer
Kollar upp till XPD och vill bli som honom de drømmer
Go Back To Svenska Topic List
Prev1789101118Next
Add Reply New Topic New Poll