d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Metal Och 'core' Diskussionstråden
Prev1789101116Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Oct 15 2010 07:32am
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Oct 15 2010 07:34am
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Oct 15 2010 07:35am
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Oct 15 2010 07:37am
Member
Posts: 205,348
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Oct 15 2010 07:42am
Member
Posts: 2,274
Joined: Jul 29 2009
Gold: 430.30
Oct 15 2010 07:57am
Member
Posts: 2,274
Joined: Jul 29 2009
Gold: 430.30
Oct 15 2010 08:02am
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 15 2010 08:05am
Quote (K1NGEN @ Oct 15 2010 03:35pm)
http://www.youtube.com/watch?v=OyYnstGB3rM


Klassiker
Member
Posts: 2,274
Joined: Jul 29 2009
Gold: 430.30
Oct 15 2010 08:09am
Quote (dallenthedude @ 17 Aug 2010 15:07)
In flames <3


in flames VAR bra de ÄR inte bra... nuförtiden tycker jag iallafall att in flames är veka både live och studio
Anders är inte lika bra som förr, se Used And Abused...In Live We Trust det bästa de har gjort förutom Lunar Strain enligt mig
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 15 2010 08:11am
Quote (slayer_swe @ Oct 15 2010 04:09pm)
in flames VAR bra de ÄR inte bra... nuförtiden tycker jag iallafall att in flames är veka både live och studio
Anders är inte lika bra som förr, se Used And Abused...In Live We Trust det bästa de har gjort förutom Lunar Strain enligt mig


Alla band som tjänar pengar blir brutalt dåliga förr eller senare.

Finns inga undantag, tråkigt men sant.

e: namedroppa lite exempel för att bevisa min poäng:

Cradle of Filth, Mayhem, Darkthrone, Dimmu Borgir, Shining, Gorgoroth, Carpathian Forest, In flames, emperor, Satyricon, taake etc etc etc etc etc etc etc etc

This post was edited by Svartermetalisk on Oct 15 2010 08:14am
Go Back To Svenska Topic List
Prev1789101116Next
Add Reply New Topic New Poll