Quote (slayer_swe @ Oct 15 2010 04:09pm)
in flames VAR bra de ÄR inte bra... nuförtiden tycker jag iallafall att in flames är veka både live och studio
Anders är inte lika bra som förr, se Used And Abused...In Live We Trust det bästa de har gjort förutom Lunar Strain enligt mig
Alla band som tjänar pengar blir brutalt dåliga förr eller senare.
Finns inga undantag, tråkigt men sant.
e: namedroppa lite exempel för att bevisa min poäng:
Cradle of Filth, Mayhem, Darkthrone, Dimmu Borgir, Shining, Gorgoroth, Carpathian Forest, In flames, emperor, Satyricon, taake etc etc etc etc etc etc etc etc
This post was edited by Svartermetalisk on Oct 15 2010 08:14am