Quote (x17 @ 29 Dec 2009 21:31)
Kan inte bli "Ni" när frågan lyder "Vem?", hihi GOT YA!

Ok. Det bevisar alltså att vi alla 3 är puckon. Du och den andra snubben för att jag säger det, och jag för att jag gick på din kuggfråga

/e:
Quote (x17 @ 29 Dec 2009 21:31)
(Om du nu inte är gammalmodig/väldigt artig och tilltalar personen i fråga "ni" i stället för "du")^^ Fast det funkar ändå inte kom jag påååååå, hum klurigt!
Med tanke på mina fördomar är jag ju född tidigt 30tal, så det e klart jag är gammalmodig och artig
This post was edited by DeemonTools on Dec 29 2009 02:33pm