d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Kaffe Topicen :) > Epic
Prev1789101121Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 9,193
Joined: Aug 3 2006
Gold: 0.00
Warn: 80%
Dec 29 2009 02:30pm
Quote (x17 @ 29 Dec 2009 21:29)
Både jag och "andra snubben" anser att du är ett pucko, du anser att vi två är det. Vem är då egentligen puckot? Klura på den du!


Ni? eftersom jag är smartast så väger min röst tyngre? sug på den du :D
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Dec 29 2009 02:31pm
Quote (DeemonTools @ Dec 29 2009 08:30pm)
Ni? eftersom jag är smartast så väger min röst tyngre? sug på den du :D


Kan inte bli "Ni" när frågan lyder "Vem?", hihi GOT YA! ;)
(Om du nu inte är gammalmodig/väldigt artig och tilltalar personen i fråga "ni" i stället för "du")^^ Fast det funkar ändå inte kom jag påååååå, hum klurigt!

This post was edited by x17 on Dec 29 2009 02:34pm
Banned
Posts: 9,193
Joined: Aug 3 2006
Gold: 0.00
Warn: 80%
Dec 29 2009 02:32pm
Quote (x17 @ 29 Dec 2009 21:31)
Kan inte bli "Ni" när frågan lyder "Vem?", hihi GOT YA! ;)


Ok. Det bevisar alltså att vi alla 3 är puckon. Du och den andra snubben för att jag säger det, och jag för att jag gick på din kuggfråga :D

/e:

Quote (x17 @ 29 Dec 2009 21:31)
(Om du nu inte är gammalmodig/väldigt artig och tilltalar personen i fråga "ni" i stället för "du")^^ Fast det funkar ändå inte kom jag påååååå, hum klurigt!


Med tanke på mina fördomar är jag ju född tidigt 30tal, så det e klart jag är gammalmodig och artig :D

This post was edited by DeemonTools on Dec 29 2009 02:33pm
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Dec 29 2009 02:34pm
Quote (DeemonTools @ Dec 29 2009 08:32pm)
Ok. Det bevisar alltså att vi alla 3 är puckon. Du och den andra snubben för att jag säger det, och jag för att jag gick på din kuggfråga :D

Deal!
(Fast det är inte "ghey" med rosa skjorta) ;P


Quote (DeemonTools @ Dec 29 2009 08:32pm)
Med tanke på mina fördomar är jag ju född tidigt 30tal, så det e klart jag är gammalmodig och artig :D

Samt att du är uppvuxen i en sekt! (Fördommar finns då i alla lägen) =)

This post was edited by x17 on Dec 29 2009 02:36pm
Banned
Posts: 9,193
Joined: Aug 3 2006
Gold: 0.00
Warn: 80%
Dec 29 2009 02:37pm
Quote (x17 @ 29 Dec 2009 21:34)
Deal!
(Fast det är inte "ghey" med rosa skjorta) ;P


haha :) behöver det ju faktiskt inte vara:

jag tror också att han är hetro :D
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Dec 29 2009 02:40pm
Quote (DeemonTools @ Dec 29 2009 08:37pm)
haha :) behöver det ju faktiskt inte vara:
http://blog.shopfarinellis.com/uploaded_images/Pink-Shirt-761530.jpg
jag tror också att han är hetro :D


Mycket möjligt att han är homosexuell, men det är inte den rosa skjortan som gör honom det ;P


Är däremot inte bögigt för fem öre!
Banned
Posts: 9,193
Joined: Aug 3 2006
Gold: 0.00
Warn: 80%
Dec 29 2009 02:43pm
Quote (x17 @ 29 Dec 2009 21:40)
Mycket möjligt att han är homosexuell, men det är inte den rosa skjortan som gör honom det ;P



Med en kaffekopp i handen hade han sätt mycket "straightare" ut :P

halvt o/t, men eftersom jag satt och googlade pink shirt är jag tvungen att dela med mig av vad jag hittade, lite småkul ;)
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Dec 29 2009 02:46pm
Quote (DeemonTools @ Dec 29 2009 08:43pm)
Med en kaffekopp i handen hade han sätt mycket "straightare" ut :P

halvt o/t, men eftersom jag satt och googlade pink shirt är jag tvungen att dela med mig av vad jag hittade, lite småkul ;)
http://i36.tinypic.com/24y9rt2.gif


Haha ja, men å andra sidan. Vad tror du det är för person som har suttit och skrivit den där texten? ;P
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Dec 29 2009 02:46pm
ååh, ni har inte slutat flamea :wub:
Banned
Posts: 9,193
Joined: Aug 3 2006
Gold: 0.00
Warn: 80%
Dec 29 2009 02:47pm
Quote (x17 @ 29 Dec 2009 21:46)
Haha ja, men å andra sidan. Vad tror du det är för person som har suttit och skrivit den där texten? ;P


En sån som jag full av fördomar såklart :D

Quote (Goss3N @ 29 Dec 2009 21:46)
ååh, ni har inte slutat flamea :wub:


Jo, jag tror t.o.m att x17 har börjat bli lite oseriöst småskojjjig :D
Go Back To Svenska Topic List
Prev1789101121Next
Add Reply New Topic New Poll