d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Vad är De Mest Pinsamma Saken Ni Gjort/hänt? > Pinsamma Stunder --> Fett
Prev1789101123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Nov 18 2009 08:09am
Quote (Litttle_Brother @ 18 Nov 2009 15:07)
Asså man om jag står rakt upp (lite bakåtlutad också) och sen den andra ska ha benen i kors runt min midja, och sen typ "göra sit ups" i luften när han håller/hänger runt mig med sina ben.

Förstår du? :P

Iaf är jag inte stark och är skit trött i ben sen igår, + att det där var sista övningen på passet så var helt slutkörd då :P


Haha, jo jag förstår. Men bilden jag får upp i huvudet är lite nasty :|
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Nov 18 2009 08:45am
Quote (Simun @ 18 Nov 2009 15:09)
Haha, jo jag förstår. Men bilden jag får upp i huvudet är lite nasty :|


lol :P

Mm men det var lite såna övningar då.
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Nov 18 2009 08:46am
Quote (Litttle_Brother @ 18 Nov 2009 13:03)
Lol får väl köra en jag med då.

Det var lite pinsamt idag, jag hade idrott och vi skulle köra stryke träning med varandra.
Och man skulle hålla upp den andra runt sin midja och den skulle hålla med sina ben runt sig.
Och jag är/var sjukt trött i benen sen gårdagens pass, och han jag körde med är kroppsbyggare typ
så han är tung pga så många muskler o det så jag tappade han o ramlade, lol.
Sen är inte jag stark heller, är klen. ^^


du skulle haft en tjej iställe kunde de blivit dipp dipp
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Nov 18 2009 08:47am
Quote (Ekaan @ 18 Nov 2009 15:46)
du skulle haft en tjej iställe kunde de blivit dipp dipp


Går inga tjejer i hans klass :P
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Nov 18 2009 08:54am
Quote (snoramej @ 18 Nov 2009 15:47)
Går inga tjejer i hans klass :P


Dock i den klassen jag var, var en idrotts klass ;)

Massa tjejer, vi var totalt 5 killar? Och minst 10 tjejer.

Men de är mobbat, vi är 2 failade naabs från el-dator, jag o min kompis, som har idrott med en idrottsklass, we feel pwned :wacko:
Dock var det inte han jag körde övningarna med nu, han var sjuk idag, så jag körde med nån kille från idrottsklassen.

This post was edited by Litttle_Brother on Nov 18 2009 08:55am
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Nov 18 2009 09:26am
Quote (SpAz. @ 17 Nov 2009 20:14)
brud med stora pattar bli spetsad av en fet negerballe... låter som porren jag kollar på :thumbsup:


Bara jag som kollar på prego midget takes it analy... :huh: ?

Hmm pinsamheter.. När jag sov med min dåvarande tjej så var vi 3 pers i samma säng då hennes kompis sov över och jag har känt hennes kompis längre än henne men vi är inte kompisar då hon ogillar mig skarpt.. Hamnade mellan dom och mitt i natten skulle jag lägga armen om min tjej men blev åt fel håll.. Hon vakna och slappa mig och var helt förstörd nästa dag :rofl:
Min tjej så förstörd ut också ~~
Member
Posts: 8,520
Joined: Jun 27 2007
Gold: 0.00
Nov 18 2009 10:03am
Hahhaha fan va jag skrattar när jag läser några av de här :D

Speciellt åt Spaz's runkstash xD

Skriver något när jag kommer på något pinsamt som hänt mig! :)
Member
Posts: 27,432
Joined: May 10 2007
Gold: 12,138.00
Nov 18 2009 10:20am
HAHAHHA BENNO

så jävla king
Member
Posts: 205,291
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Nov 18 2009 10:59am
Quote (Litttle_Brother @ 18 Nov 2009 14:03)
Lol får väl köra en jag med då.

Det var lite pinsamt idag, jag hade idrott och vi skulle köra stryke träning med varandra.
Och man skulle hålla upp den andra runt sin midja och den skulle hålla med sina ben runt sig.
Och jag är/var sjukt trött i benen sen gårdagens pass, och han jag körde med är kroppsbyggare typ
så han är tung pga så många muskler o det så jag tappade han o ramlade, lol.
Sen är inte jag stark heller, är klen. ^^


uklen.
Member
Posts: 4,649
Joined: Jul 4 2008
Gold: 102.18
Warn: 40%
Nov 18 2009 04:26pm
Quote (H0rmil @ Nov 18 2009 06:25am)
En gång skulle jag gå och hämta mer mat i matsalen. Jag gick och lasta på tallriken osv :) när jag skulle gå till mitt bord igen så klev jag på en sån där moror som ligger i vatten i matsalen :P nån jävel hade tappat den och sen halka jag på den :D haha


lol, en gång krocka jag med en i matsalen..jag/ han tappade sin tallrik och då Klappar alla i matsalen typ tradition.
Fett skämmigt 100-200 pers kollar på dig o klappar.. jag fick nästan damp o slog ner killen :D
Go Back To Svenska Topic List
Prev1789101123Next
Add Reply New Topic New Poll