Quote (snoramej @ 18 Nov 2009 15:47)
Går inga tjejer i hans klass

Dock i den klassen jag var, var en idrotts klass

Massa tjejer, vi var totalt 5 killar? Och minst 10 tjejer.
Men de är mobbat, vi är 2 failade naabs från el-dator, jag o min kompis, som har idrott med en idrottsklass, we feel pwned

Dock var det inte han jag körde övningarna med nu, han var sjuk idag, så jag körde med nån kille från idrottsklassen.
This post was edited by Litttle_Brother on Nov 18 2009 08:55am