d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Friday, Damn är Sjuk Saknar O Puffa.. > Puffpuff Giveeeeeeeeeeeee
Prev1789101119Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,374.97
Nov 16 2009 10:33am
BENNO Here, Fuck with me and i will fuck you so bad that you wont be able to fuck with me one more time..

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

e; jag fes precis, var rätt skönt

This post was edited by SCXiao on Nov 16 2009 10:33am
Member
Posts: 6,323
Joined: May 26 2006
Gold: 0.38
Nov 16 2009 10:34am
Quote (EmiJ @ Nov 16 2009 04:31pm)
När man ska skrivrer på det sättet ser man ju rakt igenom.
"EY MANNEN FAN DU RÖKT SPICE EN GÅNG PÅ 1ÅR FAN JEFLA FJOLLA DU ÄR ASSO"

@hormil, sälja röka är väl helt ok dock inte så mycke pengar i det. sälja tyngre grejer = feta cash men en "normal" människa borde få grymt dåligt samvete


gräs e de inte alls så mycket vinning på ifall du vill sälja bra grejer. isåfall får man köpa hasch de e större vinst men sämmre efterfrågan. bästa e o sälja E kan köpa in för 4kr styck o sälja för 80kr styck fast först måste man ju åka till polen :P
Member
Posts: 2,871
Joined: Jul 28 2009
Gold: 6,545.00
Nov 16 2009 10:39am
Quote (Ekaan @ 16 Nov 2009 16:28)
han sa att han hade rånat skolan skol kiosk :( :)


vem har rånat skolan?:P
Member
Posts: 27,730
Joined: Nov 2 2007
Gold: 150.66
Nov 16 2009 10:39am
Quote (WarTiQuZ @ Nov 16 2009 04:34pm)
gräs e de inte alls så mycket vinning på ifall du vill sälja bra grejer. isåfall får man köpa hasch de e större vinst men sämmre efterfrågan. bästa e o sälja E kan köpa in för 4kr styck o sälja för 80kr styck fast först måste man ju åka till polen :P


Na, säg att du köper in ett hegge för 3k-4k säljer för 100kr gubben. 6-7k vinst för att beckna av ett hegge är inte värt med tanke på straffen man kan få.

4kr knappen? xdddd vad för knappar ? :D
Knappar i sverige är ju väldigt eftertraktat så får du tag i bra så säljs dom ju av hur fort som helst.

Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Nov 16 2009 10:40am
Quote (H0rmil @ 16 Nov 2009 17:39)
vem har rånat skolan?:P


b3nno sa det förut :P
Member
Posts: 13,846
Joined: Jan 13 2005
Gold: 6,275.00
Nov 16 2009 10:46am
Quote (b3nno @ 16 Nov 2009 15:26)
Man fuck that..

Ta en FEEEET blunt... Marlboro&Weed                      --> A BIIIIIIIIIG Fat stickieickyickieeeeeeeeee:d


förresten, varför meckar du gräset? rök det rent? :mellow:
Member
Posts: 17,738
Joined: Jun 29 2007
Gold: 39,880.00
Nov 16 2009 10:50am
Quote (b3nno @ 16 Nov 2009 17:32)
haha käften du tönt, Leker nått här kaxig bakom skärmen.
Skulle krossa dig om jag träffa dig.

Simun, jag vet att du nite röker på.


:rofl:
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Nov 16 2009 10:50am
Quote (b3nno @ 16 Nov 2009 16:19)
http://www.youtube.com/watch?v=qNUjClJked8

WANNA SMOKE WEEEEEEEEEEEEEEEED men är sjuk.. värsta PAIN . fett ont i halsen


hehe vi var ett par polare som bongade/spliffade upp 10g brunt i helgen, och du var sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuk hahahaha :D
:evil:

Quote (b3nno @ 16 Nov 2009 17:35)
Finns massa folk här i jsp som skriver massa skit om weed & har sig på weed.
Dom är real stoners inte som ni EMIJ leker att han puffar SPice 1gång per året?
whatever


jag tror faktiskt inte att du känner emil tillräckligt för att dömma han men men lägger mig inte i :P

Quote (Emil @ 16 Nov 2009 18:46)
förresten, varför meckar du gräset? rök det rent?  :mellow:


mycket mindre waste och det brinner bättre om du blandar ;)

This post was edited by SpAz. on Nov 16 2009 10:53am
Member
Posts: 9,330
Joined: Oct 30 2006
Gold: 1,029.08
Nov 16 2009 10:52am
smörjer du in dig med brun-utan-sol varje morgon med?
Member
Posts: 5,162
Joined: Jan 5 2008
Gold: 32.00
Nov 16 2009 10:53am
Quote (b3nno @ Nov 16 2009 04:58pm)DU ÄR INTE ROLIG NÄR DU SKRIVER SOM EN JÄVLA P12A OM HUR DU RÖKER BRAJ. DU SKÄMMER FÖR FAN UT DIG SJÄLV


[/QUOTE]

Säger han som själv pratar om det :)

This post was edited by Lunuz1 on Nov 16 2009 10:54am
Go Back To Svenska Topic List
Prev1789101119Next
Closed New Topic New Poll