Quote (b3nno @ 16 Nov 2009 16:19)
http://www.youtube.com/watch?v=qNUjClJked8
WANNA SMOKE WEEEEEEEEEEEEEEEED men är sjuk.. värsta PAIN . fett ont i halsen
hehe vi var ett par polare som bongade/spliffade upp 10g brunt i helgen, och du var sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuk hahahaha


Quote (b3nno @ 16 Nov 2009 17:35)
Finns massa folk här i jsp som skriver massa skit om weed & har sig på weed.
Dom är real stoners inte som ni EMIJ leker att han puffar SPice 1gång per året?
whatever
jag tror faktiskt inte att du känner emil tillräckligt för att dömma han men men lägger mig inte i

Quote (Emil @ 16 Nov 2009 18:46)
förresten, varför meckar du gräset? rök det rent?

mycket mindre waste och det brinner bättre om du blandar
This post was edited by SpAz. on Nov 16 2009 10:53am