Quote (SyB_OsT @ Mon, 9 Feb 2009, 19:06)
jag digaqr litttle_brother kom igen jag är typ nybörjare på d2jsp vad gör man inte för 100fg och det var bara en bild

Detta är väl kanske inte den direkt bästa starten men ^^
Om du är bra på t ex D2 kan du rätt lätt få ihop 100 fg genom trades.
Quote (1000 @ Mon, 9 Feb 2009, 19:07)
fuck on.. mr. jag slickar röv
fast hmm.. sant ^^
lite elakt mot syb_ost
han kan ju inte hjälpa

Slickar inte röv på nån här på forumet, inte ens på njaguar som alla TT serachers gör.
Menar bara om man skrattar för att de är roligt gör väl inget.
Men om man börjar spamma elaka kommentarer är väl kanske inte så shysst ^^
This post was edited by Litttle_Brother on Feb 9 2009 12:09pm