d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Hahaha
Prev1789101151Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 27,730
Joined: Nov 2 2007
Gold: 150.66
Feb 9 2009 11:58am
Quote (1000 @ Mon, Feb 9 2009, 05:50pm)
vem bryr sig ifall du går afk 30 min ?
de e ju inte så att världen går under ?
eller?
noob emil NOOOOOOOOOB

dööö noob

DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ


TIXON?


VÄNTAR PÅ RAGE KANSKE NERD?
ft5 lder på crack lr? ez
Member
Posts: 28,179
Joined: Feb 8 2006
Gold: 1.50
Feb 9 2009 12:01pm
Quote (EmiJ @ Mon, 9 Feb 2009, 19:58)
VÄNTAR PÅ RAGE KANSKE NERD?
ft5 lder på crack lr? ez


fu
Member
Posts: 28,179
Joined: Feb 8 2006
Gold: 1.50
Feb 9 2009 12:02pm
Quote (RistVaLL @ Mon, 9 Feb 2009, 19:56)
no need rage against emij smile.gif heart.gif


cry
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Feb 9 2009 12:03pm
Detta är roligt faktiskt, men jag tycker inte vi ska mobba han för de tongue.gif

Skratta är en sak men att vara elak är onödigt.
Member
Posts: 23,651
Joined: Jan 30 2009
Gold: 1.00
Feb 9 2009 12:06pm
jag digaqr litttle_brother kom igen jag är typ nybörjare på d2jsp vad gör man inte för 100fg och det var bara en bild
Member
Posts: 23,651
Joined: Jan 30 2009
Gold: 1.00
Feb 9 2009 12:07pm
så ni vet jag är inte så bra på att stava
Member
Posts: 28,179
Joined: Feb 8 2006
Gold: 1.50
Feb 9 2009 12:07pm
Quote (Litttle_Brother @ Mon, 9 Feb 2009, 20:03)
Detta är roligt faktiskt, men jag tycker inte vi ska mobba han för de tongue.gif

Skratta är en sak men att vara elak är onödigt.


fuck on.. mr. jag slickar röv

fast hmm.. sant ^^

lite elakt mot syb_ost

han kan ju inte hjälpa wink.gif

This post was edited by 1000 on Feb 9 2009 12:07pm
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Feb 9 2009 12:07pm
Quote (SyB_OsT @ Mon, 9 Feb 2009, 19:06)
jag digaqr litttle_brother kom igen jag är typ nybörjare på d2jsp vad gör man inte för 100fg och det var bara en bild


biggrin.gif Detta är väl kanske inte den direkt bästa starten men ^^

Om du är bra på t ex D2 kan du rätt lätt få ihop 100 fg genom trades.



Quote (1000 @ Mon, 9 Feb 2009, 19:07)
fuck on.. mr. jag slickar röv

fast hmm.. sant ^^

lite elakt mot syb_ost

han kan ju inte hjälpa wink.gif


Slickar inte röv på nån här på forumet, inte ens på njaguar som alla TT serachers gör.

Menar bara om man skrattar för att de är roligt gör väl inget.
Men om man börjar spamma elaka kommentarer är väl kanske inte så shysst ^^

This post was edited by Litttle_Brother on Feb 9 2009 12:09pm
Member
Posts: 23,651
Joined: Jan 30 2009
Gold: 1.00
Feb 9 2009 12:08pm
just det jag kan ju inte hjälpa att jag är så snygg och lä visa mig
Member
Posts: 13,876
Joined: Jul 16 2007
Gold: 0.00
Feb 9 2009 12:08pm
IM A STONE, EAT YELLOW SNOWIM A STONE, EAT YELLOW SNOWIM A STONE, EAT YELLOW SNOWIM A STONE, EAT YELLOW SNOWIM A STONE, EAT YELLOW SNOW
Go Back To Svenska Topic List
Prev1789101151Next
Add Reply New Topic New Poll