d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev17977987998008011131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,186
Joined: Feb 11 2010
Gold: Locked
Apr 17 2012 06:45pm
någon som vill trolla några normals, eu west?
Member
Posts: 7,484
Joined: May 5 2008
Gold: 915.00
Apr 18 2012 07:33am
Seriöst, vad fan är felet med communityn på detta spel?
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Apr 18 2012 08:27am
Quote (Errorz @ 18 Apr 2012 15:33)
Seriöst, vad fan är felet med communityn på detta spel?


sådana som du är felet!!
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Apr 18 2012 08:36am
Quote (R4mses @ 18 Apr 2012 01:38)
men bettan jag vill bara ha lite rp points xD!


:D

Deeee ee chill :)



Quote (ChingeR @ 18 Apr 2012 02:06)
och du failade på 20k


ELLER? :D



Quote (Deadlyy @ 18 Apr 2012 02:45)
någon som vill trolla några normals, eu west?


kanske senare, hue hue.


Quote (Errorz @ 18 Apr 2012 15:33)
Seriöst, vad fan är felet med communityn på detta spel?


Syftar du på ingame eller på forumen nu?!


Quote (Nickeee @ 18 Apr 2012 16:27)
sådana som du är felet!!


"Elak som vanligt".
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Apr 18 2012 08:36am
Funderar på vad fan man ska köpa för karaktär, har inte köpt någon än!

Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Apr 18 2012 09:21am
Quote (SyB_BaM @ Apr 18 2012 03:36pm)
Funderar på vad fan man ska köpa för karaktär, har inte köpt någon än!


spara dina ip då och se vad som kommer nästa gång, alt lira dom som e phree pick och kirra runor när du e 20
Member
Posts: 7,484
Joined: May 5 2008
Gold: 915.00
Apr 18 2012 10:03am
Quote (Litttle_Brother @ 18 Apr 2012 16:36)

ingame eller på forumen nu?!


Ingame såklart
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Apr 18 2012 10:09am
Quote (Errorz @ 18 Apr 2012 14:33)
Seriöst, vad fan är felet med communityn på detta spel?


d2 community>
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Apr 18 2012 11:05am
Quote (Deadlyy @ 18 Apr 2012 00:45)
någon som vill trolla några normals, eu west?


Du kan kasta in As1a så kanske vi kan dra något game någon dag.
Member
Posts: 205,375
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Apr 18 2012 11:31am
Vann precis en Pax Sivir :D

+ funkade på eune så brorsan fick en också :P GG

Funkade på na också LOLOOLOLOOLLOLOOL

This post was edited by Marcusd0 on Apr 18 2012 11:34am
Go Back To Svenska Topic List
Prev17977987998008011131Next
Add Reply New Topic New Poll