Quote (Marcusd0 @ 16 Apr 2012 14:53)
Varför tror du nibor är säsmst? för han är le n00b brobrobrobrobrobrobrobrobrobrobrobrobrobro
Jelly flamer.
bara noobs som flame:ar på andra att de är dåliga, ojsan heheh.
Quote (Marcusd0 @ 16 Apr 2012 15:17)
Jarvan tar min röd lvl1, går afk.. låter mig gå top 2v1 när jag har dorans blade.
Jag tar fb och vinner lanen, sen kommer han tbx feedar lanen och tar all min jungle.
"I'm sorry"
lold
Fake ofc, när har marcus någonsin talat sanning, jag menar, de är ju bara kolla hans ovanstående post, så fake den med. -.-'
Quote (031 @ 16 Apr 2012 15:18)
Dat solo top -.-
Low gold
Low farm
troll elo -.-
http://oi42.tinypic.com/1he24j.jpg
hEJ SÖDER!!! -.-
GÅR DET BRA? -.-
VAD GÖR DU? -.-
-.-
Quote (Crazy @ 16 Apr 2012 16:08)
har inte 7.5k
Palla låta picken vinna gamet lol.
Palla palla palla plalalallalalalala palallalallalla paladin paladin, HAMMERPALA!
Quote (Nickeee @ 16 Apr 2012 16:30)
man kan vinna även om det går dåligt, du är ju ett levande bevis förfan.
Reported , ty.
Går bra för mig för övrigt.
This post was edited by Litttle_Brother on Apr 16 2012 08:32am