d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev17957967977987991131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Apr 16 2012 08:31am
Quote (Marcusd0 @ 16 Apr 2012 14:53)
Varför tror du nibor är säsmst? för han är le n00b brobrobrobrobrobrobrobrobrobrobrobrobrobro


Jelly flamer.

bara noobs som flame:ar på andra att de är dåliga, ojsan heheh.


Quote (Marcusd0 @ 16 Apr 2012 15:17)
Jarvan tar min röd lvl1, går afk.. låter mig gå top 2v1 när jag har dorans blade.

Jag tar fb och vinner lanen, sen kommer han tbx feedar lanen och tar all min jungle.

"I'm sorry"

lold


Fake ofc, när har marcus någonsin talat sanning, jag menar, de är ju bara kolla hans ovanstående post, så fake den med. -.-'


Quote (031 @ 16 Apr 2012 15:18)
Dat solo top -.-
Low gold
Low farm

troll elo -.-

http://oi42.tinypic.com/1he24j.jpg


hEJ SÖDER!!! -.-

GÅR DET BRA? -.-

VAD GÖR DU? -.-

-.-


Quote (Crazy @ 16 Apr 2012 16:08)
har inte 7.5k

Palla låta picken vinna gamet lol.


Palla palla palla plalalallalalalala palallalallalla paladin paladin, HAMMERPALA!



Quote (Nickeee @ 16 Apr 2012 16:30)
man kan vinna även om det går dåligt, du är ju ett levande bevis förfan.


Reported , ty.


Går bra för mig för övrigt.

This post was edited by Litttle_Brother on Apr 16 2012 08:32am
Member
Posts: 10,186
Joined: Feb 11 2010
Gold: Locked
Apr 16 2012 08:52am
Quote (Crazy @ Apr 16 2012 03:08pm)
har inte 7.5k

Palla låta picken vinna gamet lol.


gamble ftw ;P
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Apr 16 2012 09:10am
Quote (Litttle_Brother @ Apr 16 2012 03:31pm)
Jelly flamer.

bara noobs som flame:ar på andra att de är dåliga, ojsan heheh.




Fake ofc, när har marcus någonsin talat sanning, jag menar, de är ju bara kolla hans ovanstående post, så fake den med. -.-'




hEJ SÖDER!!! -.-

GÅR DET BRA? -.-

VAD GÖR DU? -.-

-.-




Palla palla palla plalalallalalalala palallalallalla paladin paladin, HAMMERPALA!





Reported , ty.


Går bra för mig för övrigt.


Bär joel med support, to easy
Member
Posts: 205,359
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Apr 16 2012 09:20am
Får efterbliven bot lane och dom throwar gamet = -13
Vi möter en noob bot lane och vi vinner game = +6




GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG hatar ranked :[
Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold: 0.99
Apr 16 2012 09:49am
Quote (Marcusd0 @ Apr 16 2012 03:20pm)
Får efterbliven bot lane och dom throwar gamet = -13
Vi möter en noob bot lane och vi vinner game = +6




GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG hatar ranked :[


cuz badie
Member
Posts: 3,999
Joined: Dec 19 2009
Gold: 0.00
Warn: 10%
Apr 16 2012 09:51am
jag är so pro i win ranked with a french jungle yi in my team

This post was edited by ImLiljj on Apr 16 2012 09:51am
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Apr 16 2012 10:52am
Quote (031 @ Apr 16 2012 03:10pm)
Bär joel med support, to easy




:P Söder Dosent always dies in ranked games, but when he does he dives in lvl3

EDIT: WTF is this shit in your profile mike?



What thaaaaaa fuck?

This post was edited by LinkToMyProfile on Apr 16 2012 10:54am
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Apr 16 2012 11:44am
Söders acc Croxiz är nu på 1200elo.
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Apr 16 2012 12:27pm
Quote (eviilution @ 16 Apr 2012 19:44)
Söders acc Croxiz är nu på 1200elo.


Du bär folk du :ppPppPppPpPPPPppPP
Member
Posts: 205,359
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Apr 16 2012 12:54pm
hy robin
Go Back To Svenska Topic List
Prev17957967977987991131Next
Add Reply New Topic New Poll