d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev17947957967977981131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 205,356
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Apr 16 2012 06:53am
Quote (orvars @ 16 Apr 2012 10:00)
har själv märkt de, med det är oftast samma personer som lägger upp sina bilder då 1 av 100 games går bra för dom ^^


Varför tror du nibor är säsmst? för han är le n00b brobrobrobrobrobrobrobrobrobrobrobrobrobro

Quote (Crazy @ 16 Apr 2012 13:54)
Nån som är sugen på en 1v1 för lite fgs?!


2fg 1v1
Member
Posts: 205,356
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Apr 16 2012 07:17am
Jarvan tar min röd lvl1, går afk.. låter mig gå top 2v1 när jag har dorans blade.

Jag tar fb och vinner lanen, sen kommer han tbx feedar lanen och tar all min jungle.

"I'm sorry"

lold
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Apr 16 2012 07:18am
Dat solo top -.-
Low gold
Low farm

troll elo -.-

Member
Posts: 10,186
Joined: Feb 11 2010
Gold: Locked
Apr 16 2012 07:43am
Quote (Crazy @ Apr 16 2012 12:54pm)
Nån som är sugen på en 1v1 för lite fgs?!


1v1 blind pick vs 7.5k fg lmk
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
Apr 16 2012 07:45am
Quote (Deadlyy @ Apr 16 2012 01:43pm)
1v1 blind pick vs 7.5k fg lmk


3,5k här
Member
Posts: 205,356
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Apr 16 2012 07:53am
stake me - ??????????????????? - ME WIN - PROFIT

This post was edited by Marcusd0 on Apr 16 2012 07:54am
Member
Posts: 22,931
Joined: Jul 5 2008
Gold: 5,388.00
Apr 16 2012 08:06am
Quote (Marcusd0 @ 16 Apr 2012 14:53)
Varför tror du nibor är säsmst? för han är le n00b brobrobrobrobrobrobrobrobrobrobrobrobrobro



2fg 1v1


Jag är på sen :D

Hemma om ett par timmar
Member
Posts: 22,931
Joined: Jul 5 2008
Gold: 5,388.00
Apr 16 2012 08:08am
Quote (Deadlyy @ 16 Apr 2012 15:43)
1v1 blind pick vs 7.5k fg lmk


har inte 7.5k

Palla låta picken vinna gamet lol.
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Apr 16 2012 08:28am
Quote (Micke9111 @ 16 Apr 2012 09:19)
Jag gillar att alla lägger upp prints från när de själv "äger" . Kan vi inte börja skryta om våra feeding games istället? Hade varit väldigt roligt

Själv har jag ju självklart inga, för jag är bäst.


lägger upp games iblannd när de går dåligt, jag är väl den enda som gör det.

Jag postade ju t ex 13 games irad när jag hade förlorat, de var rätt skoj.


Quote (orvars @ 16 Apr 2012 10:00)
har själv märkt de, med det är oftast samma personer som lägger upp sina bilder då 1 av 100 games går bra för dom ^^


1 av 100, dålig ratio för den personen :D

Spela 1000 games, du har vunnit 10, lole.



Quote (Crazy @ 16 Apr 2012 13:52)
Feedar aldrig så det blir ju lite svårt  B)


100% always pro here, never feed, and if I do its my teams fault or I had lag ofc.


Quote (Crazy @ 16 Apr 2012 13:54)
Nån som är sugen på en 1v1 för lite fgs?!


Nej men däremot på skoj skulle jag kunna, t ex mid 1v1 båda kör samma hjälte.
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Apr 16 2012 08:30am
Quote (Litttle_Brother @ 16 Apr 2012 16:28)


Spela 1000 games, du har vunnit 10, lole.


man kan vinna även om det går dåligt, du är ju ett levande bevis förfan.
Go Back To Svenska Topic List
Prev17947957967977981131Next
Add Reply New Topic New Poll