Quote (Micke9111 @ 16 Apr 2012 09:19)
Jag gillar att alla lägger upp prints från när de själv "äger" . Kan vi inte börja skryta om våra feeding games istället? Hade varit väldigt roligt
Själv har jag ju självklart inga, för jag är bäst.
lägger upp games iblannd när de går dåligt, jag är väl den enda som gör det.
Jag postade ju t ex 13 games irad när jag hade förlorat, de var rätt skoj.
Quote (orvars @ 16 Apr 2012 10:00)
har själv märkt de, med det är oftast samma personer som lägger upp sina bilder då 1 av 100 games går bra för dom ^^
1 av 100, dålig ratio för den personen

Spela 1000 games, du har vunnit 10, lole.
Quote (Crazy @ 16 Apr 2012 13:52)
Feedar aldrig så det blir ju lite svårt

100% always pro here, never feed, and if I do its my teams fault or I had lag ofc.
Quote (Crazy @ 16 Apr 2012 13:54)
Nån som är sugen på en 1v1 för lite fgs?!
Nej men däremot på skoj skulle jag kunna, t ex mid 1v1 båda kör samma hjälte.