Quote (Micke9111 @ 16 Apr 2012 09:19)
Jag gillar att alla lägger upp prints från när de själv "äger" . Kan vi inte börja skryta om våra feeding games istället? Hade varit väldigt roligt
Själv har jag ju självklart inga, för jag är bäst.
har själv märkt de, med det är oftast samma personer som lägger upp sina bilder då 1 av 100 games går bra för dom ^^