d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev17937947957967971131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Apr 15 2012 01:18pm
Hatar dom som feedar, dra åt helvete med asen.
Member
Posts: 205,351
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Apr 15 2012 01:20pm
Quote (SyB_BaM @ 15 Apr 2012 21:18)
Hatar dom som feedar, dra åt helvete med asen.


Spela inte med tenoziw då.
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Apr 15 2012 01:27pm
Quote (Marcusd0 @ 15 Apr 2012 19:17)
100000000000000000% fake annars är jag otroligt jelly


Här får du Marcus :)
edit

This post was edited by eviilution on Apr 15 2012 01:31pm
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Apr 15 2012 01:35pm
Quote (Marcusd0 @ 15 Apr 2012 21:20)
Spela inte med tenoziw då.


:(
Elak


Har ju nyss vunnit åt dig massa!
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Apr 15 2012 03:46pm
jahaja

Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Apr 15 2012 04:24pm
Synd att folk vill förlora åt en. Vann top mot Shyvanna (LOL) med Katarina, trolligt värre, och det var helt utan ganks och de försökte ganka mig 2-3 gånger. Men ghost e too stronk.

Blir feeeeedaaaad pga pro, gankar lite i mid, då det inte går så bra för våran vlad jungle att ganka, lol. Så har typ rylai, mejais med 11 stacks. 7/0/1 i stats ty. Men bot och vlad feedar vayne, rätt roligt.

Dock så kan jag döda henne, pga pro och fed. Men ingen ville targeta henne i teamfights, alla gick på malphite efter han hade gjort sin ulti på oss, chill chill. Ändå sa jag flera gånger att de skulle targeta vayne, men icke sa nicke.

Så blev ju auto lose, både teamsen var troll, men mitt var sämre. '


Member
Posts: 8,153
Joined: Apr 13 2009
Gold: 691.93
Apr 16 2012 01:19am
Jag gillar att alla lägger upp prints från när de själv "äger" . Kan vi inte börja skryta om våra feeding games istället? Hade varit väldigt roligt

Själv har jag ju självklart inga, för jag är bäst.
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
Apr 16 2012 02:00am
Quote (Micke9111 @ 16 Apr 2012 09:19)
Jag gillar att alla lägger upp prints från när de själv "äger" . Kan vi inte börja skryta om våra feeding games istället? Hade varit väldigt roligt

Själv har jag ju självklart inga, för jag är bäst.


har själv märkt de, med det är oftast samma personer som lägger upp sina bilder då 1 av 100 games går bra för dom ^^
Member
Posts: 22,931
Joined: Jul 5 2008
Gold: 5,388.00
Apr 16 2012 05:52am
Quote (Micke9111 @ 16 Apr 2012 09:19)
Jag gillar att alla lägger upp prints från när de själv "äger" . Kan vi inte börja skryta om våra feeding games istället? Hade varit väldigt roligt

Själv har jag ju självklart inga, för jag är bäst.


Feedar aldrig så det blir ju lite svårt B)
Member
Posts: 22,931
Joined: Jul 5 2008
Gold: 5,388.00
Apr 16 2012 05:54am
Nån som är sugen på en 1v1 för lite fgs?!
Go Back To Svenska Topic List
Prev17937947957967971131Next
Add Reply New Topic New Poll