d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev17917927937947955001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 1,029.08
Dec 23 2011 04:59pm
Quote (Svartermetalisk @ 24 Dec 2011 00:51)
Hahah det är starkt, jag har försökt sluta sitta här för det tar en del tid som man hade kunde lägga på annat men det är lättare sagt än gjort ^^

Haha ja men eller hur... asså de första dagarna där e ju lite kämpiga... du vet kallsvettningarna och allt det där.. men det brukar lägga sig efter de första veckan ;)

Bättre klimat här numera? :)

Quote (Giraff @ 24 Dec 2011 00:51)
Har typ ingen att umgås med och har inte lyckats styra en enda knarre sedan jag flyttade...
-nudge nudge-

Men i övrigt är det väl hyfsat. Kraschar ännu på Stationsg och sådär.
Själv?

Haha aww ;D
vet du vad, ska nog förmodligen köpa nytt nästa vecka så om du e snäll kanske jag kan fixa lite dig med... vem vet ;)

På hotellet?

Det knallar och går, knallar och går! Hoppat av skolan och jobbar nu ist haha :D
fett soft faktiskt, är en mycket gladare och lyckligare man än förut!
Member
Gold: 1.00
Dec 23 2011 05:02pm
God jul då swesub :) 24e
Member
Gold: 7,480.00
Dec 23 2011 05:02pm
Quote (BraSma @ 24 Dec 2011 00:59)
Haha aww ;D
vet du vad, ska nog förmodligen köpa nytt nästa vecka så om du e snäll kanske jag kan fixa lite dig med... vem vet ;)

På hotellet?

Det knallar och går, knallar och går! Hoppat av skolan och jobbar nu ist haha :D
fett soft faktiskt, är en mycket gladare och lyckligare man än förut!

Jag är alltid snäll. Speciellt kring jul. :angel:
Vad kursar man ens här i bygden, är det hundrasläng eller?

Yes. Har haft sjuk otur med att få annat boende.

Ah, sweet sweet. Var var det du knegade någonstans?
Någon videobutik eller hur var det?
Member
Gold: 30.00
Dec 23 2011 05:04pm
Quote (BraSma @ Dec 23 2011 11:59pm)
Haha ja men eller hur... asså de första dagarna där e ju lite kämpiga... du vet kallsvettningarna och allt det där.. men det brukar lägga sig efter de första veckan ;)

Bättre klimat här numera? :)

Jo vi har det trevligt här i swe-sub hutten måste jag säga :)

Member
Dec 23 2011 05:13pm
Quote (Giraff @ 24 Dec 2011 01:02)
Jag är alltid snäll. Speciellt kring jul. :angel:
Vad kursar man ens här i bygden, är det hundrasläng eller?

Yes. Har haft sjuk otur med att få annat boende.

Ah, sweet sweet. Var var det du knegade någonstans?
Någon videobutik eller hur var det?

Aa på ett ungefär! Beror lite på kvalité, men av han jag brukar handla av ligger det däromkring :)
ge mig ditt nr så hör jag av mig när det e tajm ;)

Tråkigt att höra! vet tyvärr ingen som säljer lägenhet atm :/

Nä, i wish! Jobbar för Eleiko som behovsanställd, sen även helger på farsans företag i butik. Får väl ihop rätt goa pengar iaf men ska förmodligen bege mig ut o leta stadigare jobb e tanken.
Hur gåre för dig i plugget? :D

Quote (Svartermetalisk @ 24 Dec 2011 01:04)
Jo vi har det trevligt här i swe-sub hutten måste jag säga :)

Härligt o höra! :D
kanske man rentav stannar här dåju!

Så hur e det med dig Martin? (vilket minne för namn jag har... överraskar mig sj t om)
Hur e livet? :)
Member
Dec 23 2011 05:15pm
Quote (BraSma @ 24 Dec 2011 01:13)
Aa på ett ungefär! Beror lite på kvalité, men av han jag brukar handla av ligger det däromkring :)
ge mig ditt nr så hör jag av mig när det e tajm ;)

Tråkigt att höra! vet tyvärr ingen som säljer lägenhet atm :/

Nä, i wish! Jobbar för Eleiko som behovsanställd, sen även helger på farsans företag i butik. Får väl ihop rätt goa pengar iaf men ska förmodligen bege mig ut o leta stadigare jobb e tanken.
Hur gåre för dig i plugget? :D

Aight. Pmar nuffrorna =)

Aja, det löser nog sig en vacker dag så.

Ah, I see. Har för mig att du iaf surrade något om någon videobutik? Eller var det bara att du hoppades på att få det månntro?
Jadu... Har missat att göra en hemtenta och skriva en analys på 6-10 sidor... Dvs, ligger jävligt mycket efter. >_>
Member
Gold: 2,945.50
Dec 23 2011 05:19pm
Bäst att lägga sig kanske...lite sömn att ta igen efter gårdagen.
Sov gött boys och ha en riktigt go jul!
Member
Dec 23 2011 05:22pm
Quote (Giraff @ 24 Dec 2011 01:15)
Aight. Pmar nuffrorna =)

Aja, det löser nog sig en vacker dag så.

Ah, I see. Har för mig att du iaf surrade något om någon videobutik? Eller var det bara att du hoppades på att få det månntro?
Jadu... Har missat att göra en hemtenta och skriva en analys på 6-10 sidor... Dvs, ligger jävligt mycket efter. >_>

Jarå, det gör det alltid!
Fett coolt att crasha på hotell ju. Oldschool!

Aa det var som jag hoppades på. Men svängde in på denna stigen istället så det har inte blivit som jg tänkt mig riktigt, men ska se om de har nått att erbjuda
Haha ouch! om ändå det fanns nån växt som man kunde röka som gjorde att man stressade ner och slutade oroa sig så mkt..... ;)
Member
Dec 23 2011 05:26pm
Quote (BraSma @ 24 Dec 2011 01:22)
Jarå, det gör det alltid!
Fett coolt att crasha på hotell ju. Oldschool!

Aa det var som jag hoppades på. Men svängde in på denna stigen istället så det har inte blivit som jg tänkt mig riktigt, men ska se om de har nått att erbjuda
Haha ouch! om ändå det fanns nån växt som man kunde röka som gjorde att man stressade ner och slutade oroa sig så mkt..... ;)

Haha, det kändes ballt de första veckorna typ.
Sedan när jag hade bott här en månad började jag känna hur fett trist det är att inte ens ha ett eget kök.
Delar det ju liksom med typ 30 andra lol.

Ah, I see... Nåväl, det kan väl inte gå annat än åt helvete! Så länge du har råd att betala hyran och sådär är det ju lunch. ;)
Haha, ja, eller hur! Antingen röka, baka med eller köra med kaffe/thé... Vore så jävla nice om det hade existerat alltså. :/
Member
Dec 23 2011 05:39pm
Quote (Giraff @ 24 Dec 2011 01:26)
Haha, det kändes ballt de första veckorna typ.
Sedan när jag hade bott här en månad började jag känna hur fett trist det är att inte ens ha ett eget kök.
Delar det ju liksom med typ 30 andra lol.

Ah, I see... Nåväl, det kan väl inte gå annat än åt helvete! Så länge du har råd att betala hyran och sådär är det ju lunch. ;)
Haha, ja, eller hur! Antingen röka, baka med eller köra med kaffe/thé... Vore så jävla nice om det hade existerat alltså. :/

Haha okej jag kan tänka mig hur det kan vara liiite jobbigt ;D
erkänn det blir typ billys panpizza 80% av måltiderna? ;)

Nämen precis! Har cash så det räcker liksom, man ska inte klaga :D bara fortsätta glida!
bor hemma fortfarande så fuck hyra! ;)

Åh nej, säg inte kaffe... får hemska minnen den första och sista gången jag smulade ner hasch i en kaffekopp.. Ett gott råd, gör aldrig det! haha ;D
Go Back To Svenska Topic List
Prev17917927937947955001Next
Closed New Topic New Poll