d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev17917927937947951131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,622
Joined: Apr 9 2011
Gold: 7.50
Apr 13 2012 04:02pm
Quote (Litttle_Brother @ Apr 13 2012 11:59pm)
Ok dålig då isf.


zry mäjt, nå åffäns, men så är det.




Fake.


åhh vad jag hatar dig ffs.
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Apr 13 2012 04:04pm
Quote (Litttle_Brother @ Apr 13 2012 11:59pm)
Ok dålig då isf.


zry mäjt, nå åffäns, men så är det.




Fake.


Funkar mot lux och gragas imo, annars inte något speciellt.
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Apr 13 2012 04:11pm
Quote (iRocKFisH @ 14 Apr 2012 00:02)
åhh vad jag hatar dig ffs.


Snyft snyft, varför?!



Quote (fideuu @ 14 Apr 2012 00:04)
Funkar mot lux och gragas imo, annars inte något speciellt.



Mot gragas, hur?!?!?
Member
Posts: 10,186
Joined: Feb 11 2010
Gold: Locked
Apr 13 2012 04:12pm
Quote (fideuu @ Apr 13 2012 11:04pm)
Funkar mot lux och gragas imo, annars inte något speciellt.


kat funkar inte mot lux, hennes q träffar inte om du håller dig bakom minions, om hon hoppar på dig med e+ult så gtfo och shielda dig, sätt din q på henne, e , ult, e , bye bye kat. om hon bara kulle hoppa på dig med e så q+e+basic attack xD så är hon <1/2 hp. och med lux range är det så jävla enkelt att harassa med e+basic attack när hon ska fram och lastihitta.
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Apr 13 2012 04:15pm
Quote (Litttle_Brother @ Apr 14 2012 12:11am)
Snyft snyft, varför?!






Mot gragas, hur?!?!?


dunno mötte noobcakes, vilket man alltid gör nuförtiden. Så fort jag såg en skill komma undvek jag den med e och farmade lane, fatmade och farmade gankade bot, förlorade late game dock kata suger schnale late game
Member
Posts: 17,916
Joined: Sep 2 2006
Gold: 0.00
Apr 13 2012 07:23pm
Quote (Marcusd0 @ 13 Apr 2012 22:53)
Kanske tom prenumerera på svenska!



aa vem fan vet, inte jag iaf
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Apr 14 2012 07:42pm
And this is how you pwn with Katarina! :)

Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Apr 14 2012 07:55pm
Alla dessa ettor, must be #1 gamer

Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Apr 14 2012 08:30pm
Quote (031 @ 15 Apr 2012 03:55)
Alla dessa ettor, must be #1 gamer

http://oi39.tinypic.com/qn8gpj.jpg


På tal om ettor, så har jag 1111 losses xD
Member
Posts: 10,186
Joined: Feb 11 2010
Gold: Locked
Apr 14 2012 08:42pm
xD
Go Back To Svenska Topic List
Prev17917927937947951131Next
Add Reply New Topic New Poll