d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev17907917927937941131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 205,348
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Apr 13 2012 01:47pm
Quote (addekladde @ 13 Apr 2012 21:40)
får gubben med, samma med alistar om du gillar deras youtube har jag för mig


subscribar deras kanal
Member
Posts: 17,916
Joined: Sep 2 2006
Gold: 0.00
Apr 13 2012 01:48pm
Quote (Marcusd0 @ 13 Apr 2012 20:47)
subscribar deras kanal


ahh så heter det xd
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Apr 13 2012 01:57pm
nvm, orkar fan inte med detta

kul spel för övrigt

This post was edited by SyB_BaM on Apr 13 2012 02:05pm
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Apr 13 2012 02:44pm
hade fan glömt bort hur op katarina var. ez
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Apr 13 2012 02:57pm
Quote (Nickeee @ Apr 13 2012 08:44pm)
hade fan glömt bort hur op katarina var. ez


Då ska jag köpa henne!
Member
Posts: 10,186
Joined: Feb 11 2010
Gold: Locked
Apr 13 2012 03:42pm
Quote (Nickeee @ Apr 13 2012 09:44pm)
hade fan glömt bort hur op katarina var. ez


du måste ha mött några värdelösa randoms xD. Kat får storstryk av any decent ranged ap
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Apr 13 2012 03:51pm
Quote (Deadlyy @ 13 Apr 2012 23:42)
du måste ha mött några värdelösa randoms xD. Kat får storstryk av any decent ranged ap


Jo men nicke trollar.

han vet att hon är kass, bland de sämstra hjältarna i gamet. Så tror inte han var seriös, och om han mot förmodan skulle vara det så är han dålig aka har ett dåligt omdöme på att bedömma katarina spinnaren.

This post was edited by Litttle_Brother on Apr 13 2012 03:51pm
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Apr 13 2012 03:51pm
Quote (Deadlyy @ 13 Apr 2012 23:42)
du måste ha mött några värdelösa randoms xD. Kat får storstryk av any decent ranged ap

nja han jag mötte hade 1876 elo, och han lirade ziggs.

är som scarra förstår du. hehe

Quote (Litttle_Brother @ 13 Apr 2012 23:51)
Jo men nicke trollar.

han vet att hon är kass, bland de sämstra hjältarna i gamet. Så tror inte han var seriös, och om han mot förmodan skulle vara det så är han dålig aka har ett dåligt omdöme på att bedömma katarina spinnaren.


nej jag menar allvar, hon är galet stark ju

This post was edited by Nickeee on Apr 13 2012 03:52pm
Member
Posts: 205,348
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Apr 13 2012 03:53pm
Quote (addekladde @ 13 Apr 2012 21:48)
ahh så heter det xd


Kanske tom prenumerera på svenska!

Quote (SyB_BaM @ 13 Apr 2012 21:57)
nvm, orkar fan inte med detta

kul spel för övrigt


bb!

Quote (Litttle_Brother @ 13 Apr 2012 23:51)
Jo men nicke trollar.

han vet att hon är kass, bland de sämstra hjältarna i gamet. Så tror inte han var seriös, och om han mot förmodan skulle vara det så är han dålig aka har ett dåligt omdöme på att bedömma katarina spinnaren.


kat op
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Apr 13 2012 03:59pm
Quote (Nickeee @ 13 Apr 2012 23:51)

nej jag menar allvar, hon är galet stark ju


Ok dålig då isf.


zry mäjt, nå åffäns, men så är det.


Quote (Marcusd0 @ 13 Apr 2012 23:53)

kat op


Fake.
Go Back To Svenska Topic List
Prev17907917927937941131Next
Add Reply New Topic New Poll