☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Hearthstone
Prev
1
78
79
80
81
82
177
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 44807
Replies: 1766
Track Topic
Litttle_Brother
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold
:
2,069.00
#791
Apr 8 2015 02:51pm
Quote (berhemuli @ 8 Apr 2015 20:16)
12win arena 12-2 då, mage. uploadar decklist snart. rewards: 415guld och 2kortpack.
Det som inte syns är argent command, 2 sunwalker och 3flamestrike.
http://i.imgur.com/LrvlIg1.jpg
GZ SOM VANLIGT =D
CarpeYolo
Member
Posts: 52
Joined: Mar 15 2015
Gold
:
0.00
#792
Apr 8 2015 08:48pm
Quote (berhemuli @ Apr 8 2015 11:16am)
12win arena 12-2 då, mage. uploadar decklist snart. rewards: 415guld och 2kortpack.
Det som inte syns är argent command, 2 sunwalker och 3flamestrike.
http://i.imgur.com/LrvlIg1.jpg
gz arenakungen!
berhemuli
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold
:
3,552.51
#793
Apr 9 2015 01:55am
Quote (CarpeYolo @ 9 Apr 2015 04:48)
gz arenakungen! :D
Rank 9 också! Gått förbi dig?
berhemuli
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold
:
3,552.51
#794
Apr 9 2015 02:50am
Quote (berhemuli @ 9 Apr 2015 09:55)
Rank 9 också! Gått förbi dig?
Nää rank femman jo.
SCXiao
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
834.47
#795
Apr 9 2015 07:41am
berhemuli
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold
:
3,552.51
#796
Apr 9 2015 09:12am
185guld, kortpack och golden rarekort. för en 9-3 arena. najsnajs.
CarpeYolo
Member
Posts: 52
Joined: Mar 15 2015
Gold
:
0.00
#797
Apr 9 2015 11:40am
Quote (berhemuli @ Apr 9 2015 12:55am)
Rank 9 också! Gått förbi dig?
neejduu, nu går vi in i det winstreaklösa helvetet
berhemuli
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold
:
3,552.51
#798
Apr 9 2015 11:45am
Quote (CarpeYolo @ 9 Apr 2015 19:40)
neejduu, nu går vi in i det winstreaklösa helvetet
Va kör du? facehuntern?
CarpeYolo
Member
Posts: 52
Joined: Mar 15 2015
Gold
:
0.00
#799
Apr 9 2015 11:47am
Quote (berhemuli @ Apr 9 2015 10:45am)
Va kör du? facehuntern?
Yes, ber om ursäkt till hela HS communityn....
Har somsagt inte pengar till att skaffa BRM så facehunter är en av få decks som klarar sig utan några av de nya korten
This post was edited by CarpeYolo on Apr 9 2015 11:47am
berhemuli
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold
:
3,552.51
#800
Apr 9 2015 11:47am
Quote (CarpeYolo @ 9 Apr 2015 19:47)
Yes, ber om ursäkt till hela HS communityn....
AVGÅ HAMRÈN!
Jo men jag kör den då o då också, men inte som helt o hållet climber.
Bara när man blir trött på cancern så joinar man den istället.
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
78
79
80
81
82
177
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact