d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Hearthstone
Prev17879808182177Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Apr 8 2015 02:51pm
Quote (berhemuli @ 8 Apr 2015 20:16)
12win arena 12-2 då, mage. uploadar decklist snart. rewards: 415guld och 2kortpack.
Det som inte syns är argent command, 2 sunwalker och 3flamestrike.
http://i.imgur.com/LrvlIg1.jpg


GZ SOM VANLIGT =D
Member
Posts: 52
Joined: Mar 15 2015
Gold: 0.00
Apr 8 2015 08:48pm
Quote (berhemuli @ Apr 8 2015 11:16am)
12win arena 12-2 då, mage. uploadar decklist snart. rewards: 415guld och 2kortpack.
Det som inte syns är argent command, 2 sunwalker och 3flamestrike.
http://i.imgur.com/LrvlIg1.jpg


gz arenakungen! :D
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 9 2015 01:55am
Quote (CarpeYolo @ 9 Apr 2015 04:48)
gz arenakungen! :D


Rank 9 också! Gått förbi dig?
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 9 2015 02:50am
Quote (berhemuli @ 9 Apr 2015 09:55)
Rank 9 också! Gått förbi dig?


Nää rank femman jo.
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 834.47
Apr 9 2015 07:41am
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 9 2015 09:12am
185guld, kortpack och golden rarekort. för en 9-3 arena. najsnajs.
Member
Posts: 52
Joined: Mar 15 2015
Gold: 0.00
Apr 9 2015 11:40am
Quote (berhemuli @ Apr 9 2015 12:55am)
Rank 9 också! Gått förbi dig?


neejduu, nu går vi in i det winstreaklösa helvetet
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 9 2015 11:45am
Quote (CarpeYolo @ 9 Apr 2015 19:40)
neejduu, nu går vi in i det winstreaklösa helvetet


Va kör du? facehuntern?
Member
Posts: 52
Joined: Mar 15 2015
Gold: 0.00
Apr 9 2015 11:47am
Quote (berhemuli @ Apr 9 2015 10:45am)
Va kör du? facehuntern?


Yes, ber om ursäkt till hela HS communityn....
Har somsagt inte pengar till att skaffa BRM så facehunter är en av få decks som klarar sig utan några av de nya korten

This post was edited by CarpeYolo on Apr 9 2015 11:47am
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 9 2015 11:47am
Quote (CarpeYolo @ 9 Apr 2015 19:47)
Yes, ber om ursäkt till hela HS communityn....


AVGÅ HAMRÈN!

Jo men jag kör den då o då också, men inte som helt o hållet climber. :D Bara när man blir trött på cancern så joinar man den istället.
Go Back To Svenska Topic List
Prev17879808182177Next
Add Reply New Topic New Poll