Att slänga brinnande bengaler in i folkmassor verkar vara IFKs grej. Räckte det inte med det deras idioti i cupfinalen förra året när det var ren tur att ingen skadades allvarligt? Skrika under tyst minut är också moget. Nästa gång är det ju de själva som är inblandade. Lustigt nog drivs ingen hetsjakt i media mot dem, utan den koncentreras enbart mot Stockholmslag.

Sedan är det givetvis komiskt att brandlarmet går igång och att taket inte kan öppnas automatiskt och smidigt. Man glömde anpassa arenan efter den huvudsakliga hyresgästen... Idioten som sprang in på plan lär dock i vanlig ordning kosta.
Blir det nedflyttning i år så kan ni lägga ner klubben för gott! Det lär dock inte behövas. Bara laget spelar hälften så bra som det är på pappret så kommer ni på övre halvan av tabellen...

edit: För övrigt tycker jag det är vansinnigt av AIK Fotboll att placera bortaklacken på övre etage. Visst vill man spara de bästa platserna till egna supportrar, men att sitta under bortafans från någon av klubbarna med "aktiv läktarkultur" är att be om att få saker på sig. Det ska inte behöva vara ett problem, men det ska ju vara möjligt för en tjej att gå naken genom Rosengård nattetid också...
This post was edited by LorveN on Mar 31 2014 10:48pm