d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Sporttråden 2013
Prev1787980818296Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Mar 31 2014 02:13pm
Quote (Mikob @ 31 Mar 2014 22:09)
Jajo vet ju att det är media jag läser. Still.
1man inne på arenan igen.


Japp han blev bra utbuad. Av sina egna vänner tillomed. En jävla idiot bara. Spelet var avbrutet då redan iaf då brandlarmet var igång.
Menmålas so. En megaskandal när matchen var lugnare än på hundra år (förutom förra årets) inga hatramsor heller på norra. Duktigt. Ifk hatade dock en del oss men det får man ta ^^
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Mar 31 2014 02:24pm
Quote (berhemuli @ 31 Mar 2014 21:08)
Gå o lägg dig.


:hug:
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Mar 31 2014 02:31pm
Quote (Teposen @ 31 Mar 2014 22:24)
:hug:


Nej du gick över gränsen! Ingen kram till dig. Kanske imorrn.
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Mar 31 2014 03:18pm
Quote (berhemuli @ 31 Mar 2014 21:31)
Nej du gick över gränsen!  Ingen kram till dig. Kanske imorrn.


Okej då.
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Mar 31 2014 06:09pm
Member
Posts: 1,943
Joined: Feb 27 2003
Gold: 31.00
Mar 31 2014 10:39pm
Att slänga brinnande bengaler in i folkmassor verkar vara IFKs grej. Räckte det inte med det deras idioti i cupfinalen förra året när det var ren tur att ingen skadades allvarligt? Skrika under tyst minut är också moget. Nästa gång är det ju de själva som är inblandade. Lustigt nog drivs ingen hetsjakt i media mot dem, utan den koncentreras enbart mot Stockholmslag. :)

Sedan är det givetvis komiskt att brandlarmet går igång och att taket inte kan öppnas automatiskt och smidigt. Man glömde anpassa arenan efter den huvudsakliga hyresgästen... Idioten som sprang in på plan lär dock i vanlig ordning kosta.

Blir det nedflyttning i år så kan ni lägga ner klubben för gott! Det lär dock inte behövas. Bara laget spelar hälften så bra som det är på pappret så kommer ni på övre halvan av tabellen... :P

edit: För övrigt tycker jag det är vansinnigt av AIK Fotboll att placera bortaklacken på övre etage. Visst vill man spara de bästa platserna till egna supportrar, men att sitta under bortafans från någon av klubbarna med "aktiv läktarkultur" är att be om att få saker på sig. Det ska inte behöva vara ett problem, men det ska ju vara möjligt för en tjej att gå naken genom Rosengård nattetid också...

This post was edited by LorveN on Mar 31 2014 10:48pm
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 1 2014 12:37am
Mjo srn sitter ingen på sektionen nedanför ^^
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 1 2014 04:05am
"Inför den allsvenska premiären mellan AIK och IFK Göteborg hedrades den Djurgårdsssupporter som misshandlades till döds i söndags.

Sedan urartade det." -aftonbladet
Snacka om att överdriva.. Urarta?? Bengaler tändes av IFK. Några föll ner på en tom sektion nedanför. Det urartade aldrig, det folk fick göra var att flytta på sig lite grann 2 sektioner nedanför ifall det nu råkade komma någon gnista ner dit. Urartade, seriöst. Snacka om att vilja skrämma bort folk från fotboll.
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Apr 1 2014 04:33am
På plats i hovet ikväll!
Blir naic
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 1 2014 04:59am
Quote (Mikob @ 1 Apr 2014 12:33)
På plats i hovet ikväll!
Blir naic


Första gången du ser en djurgårdsmatch?
Go Back To Svenska Topic List
Prev1787980818296Next
Add Reply New Topic New Poll