d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Pokertopic
Prev17879808182229Next
Add Reply New Topic New Poll
Retired Moderator
Posts: 13,410
Joined: Aug 27 2006
Gold: 39,816.48
Trader: Trusted
Apr 5 2013 04:08pm
Quote (berhemuli @ 5 Apr 2013 23:06)
Istället för jsp IRL borde vi ha en pokerturre! :D


haha ^^

hur är läget med dig då?

Lirat nå poker?

This post was edited by Malmy on Apr 5 2013 04:08pm
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 5 2013 04:10pm
Quote (Malmy @ 6 Apr 2013 00:08)
haha ^^

hur är läget med dig då?

Lirat nå poker?


Vore ju bra, lura pengarna av stackarna som inte kan lira... :D


Nötade 1c/2c för skojs skull i 2timmar tidigare.. plussade 5$ kändes brutalt ovärt :D Men underhållning ^^ Nu sitter jag på jobbet, med migrän, kommer bli en lång natt.. Men bara o hålla ut så blire snabbare söndag!

Hur mkt är du plus idag?
Retired Moderator
Posts: 13,410
Joined: Aug 27 2006
Gold: 39,816.48
Trader: Trusted
Apr 5 2013 04:13pm
Quote (berhemuli @ 5 Apr 2013 23:10)
Vore ju bra, lura pengarna av stackarna som inte kan lira... :D


Nötade 1c/2c för skojs skull i 2timmar tidigare.. plussade 5$ kändes brutalt ovärt :D Men underhållning ^^ Nu sitter jag på jobbet, med migrän, kommer bli en lång natt..  Men bara o hålla ut så blire snabbare söndag!

Hur mkt är du plus idag?


haha ojdå :P

bara 15$ typ

Fast testar sit n go som du snackade om 180pers 3.50 just nu, så får kanske dra av det sen, ifall det går åt helvete :P

This post was edited by Malmy on Apr 5 2013 04:13pm
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 5 2013 04:15pm
Quote (Malmy @ 6 Apr 2013 00:13)
haha ojdå :P

bara 15$ typ

Fast testar sit n go som du snackade om 180pers 3.50 just nu, så får kanske dra av det sen, ifall det går åt helvete :P


den med rebuys? (för finns 180man med 4.40 och 2.50 utan rebuys. kanske finns med 3.5 också) Dom e sköna iaf, tror top 27 vinner nuförtiden.. förut var det top 18.
Retired Moderator
Posts: 13,410
Joined: Aug 27 2006
Gold: 39,816.48
Trader: Trusted
Apr 5 2013 04:17pm
Quote (berhemuli @ 5 Apr 2013 23:15)
den med rebuys?  (för finns 180man med 4.40 och 2.50 utan rebuys. kanske finns med 3.5 också)  Dom e sköna iaf, tror top 27 vinner nuförtiden.. förut var det top 18.


aa den med rebuys, 3.50 och aa top 27 får betalt :)
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Apr 5 2013 05:09pm
+400 hos kompisgänget nyss.
Så lite plus över de tre senaste dagarna iaf.
Blir lite cash när jag vinner de händer jag är favoriserad i. Kan trappa dom lite hur jag vill ;)
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 5 2013 05:14pm
Quote (Mikob @ 6 Apr 2013 01:09)
+400 hos kompisgänget nyss.
Så lite plus över de tre senaste dagarna iaf.
Blir lite cash när jag vinner de händer jag är favoriserad i. Kan trappa dom lite hur jag vill ;)


Skönt! Hur spelar ni? Har ni chips som motsvarar cash? eller kör ni helt enkelt med mynt och sedlar? Köper ni in er med någon specifik summa eller alla med vad dom vill och slutar när dom vill? och vilka blinds? (kollar bara lite efter idéer, brukar köra turneringar när vi anordnar)
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Apr 5 2013 05:15pm
Quote (berhemuli @ Apr 6 2013 12:14am)
Skönt! Hur spelar ni? Har ni chips som motsvarar cash? eller kör ni helt enkelt med mynt och sedlar?  Köper ni in er med någon specifik summa eller alla med vad dom vill och slutar när dom vill?  och vilka blinds?  (kollar bara lite efter idéer, brukar köra turneringar när vi anordnar)


Vi kör enbart cash games (:
1kr = 1mark, 1/2 blinds.
Vi köper in oss typ 100-150kr, sen köper väll de som åker ut in sig någon gång.

Vi har kört turnering någon gång, kan vara kul ibland men det tar sådan tid ^^
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 5 2013 05:26pm
Quote (Mikob @ 6 Apr 2013 01:15)
Vi kör enbart cash games (:
1kr = 1mark, 1/2 blinds.
Vi köper in oss typ 100-150kr, sen köper väll de som åker ut in sig någon gång.

Vi har kört turnering någon gång, kan vara kul ibland men det tar sådan tid ^^


När jag o polarn kör cash headsup kör vi på "kredit" på pappret.. sen betalar den ena ut till den andra efteråt.. Förut kunde jag ofta plussa 1-2000kr mot polarn.. Dröjde ibland typ 6månader innan han betala xD Så bättre att köra sådär, att man köper in med vad man har :P Vi körde alla möjliga spel, 2-7 triple draw, razz, badugi, plo, plo8, hold em, mörkpoker.. allt från 1/2kr till 10/20kr blinds ^^ Alltid kul att lira.. blir heads up väl några tusen händer per gång :P
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 6 2013 04:08am
Min dag började bajs, min AK blev utköpt av en AQ plus en del andra grejjer gick åt skogen var rätt hårt minus där ett tag, nu är jag back 13:- och är extremt nöjd med det.

Mer lir senare



Quote (Mikob @ Apr 6 2013 12:09am)
+400 hos kompisgänget nyss.
Så lite plus över de tre senaste dagarna iaf.
Blir lite cash när jag vinner de händer jag är favoriserad i. Kan trappa dom lite hur jag vill ;)


Blev det några sura miner hos polarna? :D

både en och två bärs dom tärskade där haha
Go Back To Svenska Topic List
Prev17879808182229Next
Add Reply New Topic New Poll