Quote (Mikob @ 6 Apr 2013 01:15)
Vi kör enbart cash games (:
1kr = 1mark, 1/2 blinds.
Vi köper in oss typ 100-150kr, sen köper väll de som åker ut in sig någon gång.
Vi har kört turnering någon gång, kan vara kul ibland men det tar sådan tid ^^
När jag o polarn kör cash headsup kör vi på "kredit" på pappret.. sen betalar den ena ut till den andra efteråt.. Förut kunde jag ofta plussa 1-2000kr mot polarn.. Dröjde ibland typ 6månader innan han betala xD Så bättre att köra sådär, att man köper in med vad man har

Vi körde alla möjliga spel, 2-7 triple draw, razz, badugi, plo, plo8, hold em, mörkpoker.. allt från 1/2kr till 10/20kr blinds ^^ Alltid kul att lira.. blir heads up väl några tusen händer per gång
