d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Sporttråden 2012
Prev1787980818298Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Aug 5 2012 01:07pm
Quote (ChingeR @ Aug 4 2012 10:59am)
landat i London nu

CAzorlaaaaaaa
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/526424_410591482311691_1161818541_n.jpg


In Arsene we trust!
Banned
Posts: 415
Joined: Aug 2 2012
Gold: 0.00
Warn: 10%
Aug 6 2012 04:01pm
hej zeb B)
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Aug 7 2012 03:55am
Quote (ArsenalFC @ 7 Aug 2012 00:01)
hej zeb B)


haj morr
Banned
Posts: 415
Joined: Aug 2 2012
Gold: 0.00
Warn: 10%
Aug 7 2012 09:25am
Quote (ChingeR @ Aug 7 2012 02:55am)
haj morr


hej Chinger B)
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Aug 8 2012 11:24am
Kross av hif mot slask!
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Aug 9 2012 09:06am
Hur många stickor har ni då?
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Aug 9 2012 09:58am
Quote (ChingeR @ Aug 9 2012 04:06pm)
Hur många stickor har ni då?
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/616368_4401122317185_841818309_o.jpg


har 9 klubbor i garaget tror jag
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Aug 9 2012 01:52pm
allt pekar mot att det blir en lockout i NHL i år
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Aug 9 2012 02:03pm
Quote (dej @ 9 Aug 2012 21:52)
allt pekar mot att det blir en lockout i NHL i år


wei, alla till AIK! var härligt med laraque då tidigare ^^






AIK VIDARE I EUROPALEAGUE!!
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Aug 9 2012 02:05pm
Quote (berhemuli @ Aug 9 2012 09:03pm)
wei, alla till AIK!  var härligt med laraque då tidigare ^^






AIK VIDARE I EUROPALEAGUE!!


det lär dock bli en snutt av säsongen som försvinner snarare än hela
Go Back To Svenska Topic List
Prev1787980818298Next
Add Reply New Topic New Poll