d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ¤ Officiella Hon Topicen ¤ > Heroes Of Newerth
Prev17879808182329Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 21,643
Joined: Jun 14 2006
Gold: 2,310.27
Apr 5 2010 05:10pm
roligaste gamet på länge :p.. vi vände det rätt så bra lol och mq var helt jävla sönderfeedad
lång och skön match

Member
Posts: 48,515
Joined: Mar 17 2006
Gold: 201,168.50
Apr 5 2010 11:47pm
varför är alla så jävla besatta i Ghost marchers?


gm på mq?
gm på valk?
gm på devo? ( helt värdelös hjälte i vilketsom )

folk kör tom gm på fucking hammerstorm
är folk helt jävla störd eller vad?
Member
Posts: 558
Joined: Nov 19 2003
Gold: 150.91
Apr 6 2010 12:11am
Gm på mq förstår jag (ingen escape meq)
Gm på devo (bra early game för decay gibbs, men en skithero nevertheless)
Gm på valk är ju dock skräp
Member
Posts: 48,515
Joined: Mar 17 2006
Gold: 201,168.50
Apr 6 2010 12:18am
Quote (tempo22 @ 6 Apr 2010 07:11)
Gm på mq förstår jag (ingen escape meq)
Gm på devo (bra early game för decay gibbs, men en skithero nevertheless)
Gm på valk är ju dock skräp


är du full?

har du någonsin spelat mq/luna?
vi säger såhär

du har fet damage
du har lite liv
du har dålig ias

vad ska jag köpa?
gm å tjäna wow 24 dmg!/&#"!"&/&/"/!&"
och helt galet å phasa igenom allt!329232839283

eller steamboots vilket ger dej 10 str och vad äre 25 ias?
och sedan kör man upp på bkb/shrunken eller vafan skiten heter

bam nu är du inte ett papper, du gör rätt ont, kläm in en WH sedan någe dmg på det så har en riktigt fet carry
Member
Posts: 558
Joined: Nov 19 2003
Gold: 150.91
Apr 7 2010 12:06am
True vad du säger, men innan du fått din "feta" gear så är du en easy to gib låg hp hero, som man bara behöver akta sig för utanför lanes.
Ser hellre att folk har Gm på luna än lothars t.ex

btw 1900 psr igår ! wieeeee
Member
Posts: 3,418
Joined: Jul 14 2008
Gold: 13.37
Apr 7 2010 03:53am
Quote (tempo22 @ 7 Apr 2010 07:06)
True vad du säger, men innan du fått din "feta" gear så är du en easy to gib låg hp hero, som man bara behöver akta sig för utanför lanes.
Ser hellre att folk har Gm på luna än lothars t.ex

btw 1900 psr igår ! wieeeee


gzz

lyckades carrya mina 1400 psr vänner till 1700, så det blir rätt tungt att spela no ab mot folk som "förtjänat" det, haha. Men skitkul är det.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 7 2010 04:04am
Quote (tempo22 @ Apr 6 2010 07:11am)
Gm på mq förstår jag (ingen escape meq)
Gm på devo (bra early game för decay gibbs, men en skithero nevertheless)
Gm på valk är ju dock skräp


Man ska inte ha escape man ska ha Shrunken steam sen ska man poppa shrunken --> ulti och sen autoattacka ner hela laget.

Istället för att vara papper och se till att man kan springa iväg när det blir farligt ska man se till att man inte är papper så man faktiskt kan döda folk.
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Apr 7 2010 04:18am
Quote (Svartermetalisk @ Apr 7 2010 11:04am)
Man ska inte ha escape man ska ha Shrunken steam sen ska man poppa shrunken --> ulti och sen autoattacka ner hela laget.

Istället för att vara papper och se till att man kan springa iväg när det blir farligt ska man se till att man inte är papper så man faktiskt kan döda folk.


hon n00b
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 7 2010 04:36am
Quote (Goss3N @ Apr 7 2010 11:18am)
hon n00b


Luna är Luna, Shrunken är BKB, steam är PT, GM är phase boots.

Nu kan du ge mig en vouch
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Apr 7 2010 08:10am
eller så är man bra med devo och hookar allt, gg
Go Back To Svenska Topic List
Prev17879808182329Next
Add Reply New Topic New Poll