Quote (xpd-trader @ 26 Dec 2010 21:29)
har du testat analog kamera?
det är något med färgerna som tycks bli bättre med analog -> scanna in
exempelvis dia är ju grymt
just asking...
Jag har aldrig testat analog.
Skulle det bli något skulle det vara mellanformat

Ska man ha utrustning för att framkalla och skanna in på proffsnivå så är det riktigt dyrt. Jag har aldrig ens övervägt det
