Skämt Topicen!Innehåll: Kom gärna med ett skämt själv, de kan vara nåt du kommit på själv, eller bara hört från någon eller som du fått från nån sida.
De kan även vara en rolig bild, en rolig/klurig gåta eller till exempel en Youtube video, eller varför inte en d2jsp länk som innehåller något skoj? 
Det var en gång en mexikanare en italienare och en norsk som jobbade på ett höghusbygge i Berlin.
En dag när mexikanaren öppnade sin lunchlåda så var där tacos, italienaren vecklade upp sin rödvita duk och där låg en pizza och norrmannen öppnade sitt "smörrebrö pakke" och där i låg en tonfisksmörgås.
Nästa dag hände samma sak och detta upprepades gång på gång Mexikanaren fick tacos italienaren fick pizza och norrmannen fick tonfisksmörgås efter tre veckor sa mexikanaren om jag får tacos en endaste dag till så hoppar jag ner från detta bygge och italienaren höll med och norrmannen ville också följa dom andra två in i evigheten om han en dag till fick tonfisksmörgås.
Dagen där på öppnade mexikanaren sin lunchlåda, och :tacos konstaterade han och hoppade utan ett ord och dog på fläcken italienaren gjorde samma upptäckt, och: pizza och hoppade han med han dog också och norrmannen öppnade sitt "smörrebrö pakke" och däri låg en tonfisksmmörgåss han gjorde som dom andra två han hoppade och dog han med.
På begravningen några veckor senare satt de tre änkorna och pratade om den förskräckliga händelsen då mexikanskan sa jag kan inte förstå att han inte sa att han inte ville ha tacos mer han kunde ju ha fått något annat bara han protesterat! -Jaa sa italienska han kunde fått allt i världen istället för pizza om jag visste att han skulle hoppa!
- Ja jag förstår ingenting heller sa, sa norrmannens änka. Han gjorde ju alltid sina smörgåsar själv.