d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev17857867877887891131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Apr 11 2012 02:54pm
Quote (Marcusd0 @ 11 Apr 2012 22:43)
Aha, nibor sa att jag gjorde rätt.

Nibor är #1 noob här, om han säger något måste det absolut vara fel. :(


Reported for flame.

O jag är inte noob.


Quote (ImLiljj @ 11 Apr 2012 22:44)
Nej, är den verkliga viktigaste att inte leka med Robin, han är nab


Dat grammar.
Member
Posts: 3,999
Joined: Dec 19 2009
Gold: 0.00
Warn: 10%
Apr 11 2012 02:56pm
Quote (Marcusd0 @ 11 Apr 2012 21:43)
Aha, nibor sa att jag gjorde rätt.

Nibor är #1 noob här, om han säger något måste det absolut vara fel. :(


sann historia
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Apr 11 2012 03:27pm
Quote (Marcusd0 @ 11 Apr 2012 22:38)
Spela champs på free week > lär dig > testa och se vad du tycker är roligt > spela fram till 20 (köp max 1-2 champs, eller möjligtvis 3-5 billiga) > köp runor lvl 20 > köp runor fram till 30 > köp champs > bli beroende, köp skinn > vinn spelet


4 User(s) are reading this topic (0 Guests and 0 Anonymous): Svartermetalisk, Litttle_Brother, Skullkraker, Marcusd0


http://fc08.deviantart.net/fs70/f/2011/198/3/c/celestia__gtfo_meme_by_big_macintosh-d3y7yc9.png


brony 4lyfe
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Apr 12 2012 04:39am
när får man bronze?`:=
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Apr 12 2012 06:07am
Quote (fideuu @ 12 Apr 2012 12:39)
när får man bronze?`:=


lol 1250.
Quote (Litttle_Brother @ 11 Apr 2012 22:41)
Typ detta.

Viktigast  är absolut att inte köpa runor innan lvl 20, pga du vill endast ha tier 3 runor, och de kan du inte köpa förrän lvl 20.


man kan väl köpa runorna, men inte equippa dom. eller?
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Apr 12 2012 07:45am
Quote (Nickeee @ Apr 12 2012 02:07pm)
lol 1250.

man kan väl köpa runorna, men inte equippa dom. eller?


1217 nu ^^

tatt mig från 900 var tvungen att skryta lite xD

även ifall ingen bryr sig :(</3
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Apr 12 2012 07:48am
Quote (fideuu @ 12 Apr 2012 13:45)
1217 nu ^^

tatt mig från 900 var tvungen att skryta lite xD

även ifall ingen bryr sig :(</3


vann en match inatt, så jag är guld igen nu.
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Apr 12 2012 08:06am
Quote (eviilution @ Apr 12 2012 03:48pm)
vann en match inatt, så jag är guld igen nu.


vänta bara :ph34r:
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Apr 12 2012 08:07am
Quote (fideuu @ 12 Apr 2012 14:06)
vänta bara  :ph34r:


Arå, spelar inte så mkt ranked då jag tycker det är läskigt :p
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Apr 12 2012 08:08am
Quote (eviilution @ Apr 12 2012 04:07pm)
Arå, spelar inte så mkt ranked då jag tycker det är läskigt :p


haha ;) när jag slutade bry mig om min raiting så började jag vinna. Slutade whina etcetc.
Go Back To Svenska Topic List
Prev17857867877887891131Next
Add Reply New Topic New Poll