d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev17847857867877881131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Apr 10 2012 11:08pm
Quote (fideuu @ Apr 10 2012 08:19pm)
spelar enbart ranked nuförtiden, starten gick skit hamnade med trolls etcetc. hamnade på en sisådär 9xx elo.

Ligger nu på 1170-1180, med hjälp utav amumu och kennen xD

Ge tips på bra mid champs som är bra på att bära.


Quote (Nickeee @ Apr 11 2012 01:21am)
är du nog bra med gubben kan du bära med vilken som helst, spela det du är bäst med som passar in i ditt lag.
gärna din bästa roll också (adcarry-ap mid etc)


Play like söder and u carry like a BAOWSSSSS
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Apr 11 2012 12:18am
riot supporten efter diverse printscreens: You are fully liable for all charges to your account, including any unauthorized charges.

riot: hahaha kolla killen, han donerade 50 dollar!! nä nu jävlar drar vi och pressar några burgare och skissar på en ny champ
Member
Posts: 205,311
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Apr 11 2012 04:55am
Quote (SyB_BaM @ 10 Apr 2012 23:55)
Måste man köpa gubbar :O ?


10st på free pick varje vecka, för att ha tillgång till dom hela tiden måste du köpa dom.
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Apr 11 2012 08:15am
Quote (Marcusd0 @ Apr 11 2012 10:55am)
10st på free pick varje vecka, för att ha tillgång till dom hela tiden måste du köpa dom.


Vilken gubbe är bra då? :D

Member
Posts: 9,111
Joined: Apr 10 2009
Gold: 0.01
Apr 11 2012 08:28am
Quote (SyB_BaM @ Apr 11 2012 04:15pm)
Vilken gubbe är bra då? :D


alla utom evelynn
Member
Posts: 205,311
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Apr 11 2012 02:38pm
Quote (SyB_BaM @ 11 Apr 2012 16:15)
Vilken gubbe är bra då? :D


Spela champs på free week > lär dig > testa och se vad du tycker är roligt > spela fram till 20 (köp max 1-2 champs, eller möjligtvis 3-5 billiga) > köp runor lvl 20 > köp runor fram till 30 > köp champs > bli beroende, köp skinn > vinn spelet


4 User(s) are reading this topic (0 Guests and 0 Anonymous): Svartermetalisk, Litttle_Brother, Skullkraker, Marcusd0




This post was edited by Marcusd0 on Apr 11 2012 02:42pm
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Apr 11 2012 02:41pm
Quote (Marcusd0 @ 11 Apr 2012 22:38)
Spela champs på free week > lär dig > testa och se vad du tycker är roligt > spela fram till 20 (köp max 1-2 champs, eller möjligtvis 3-5 billiga) > köp runor lvl 20 > köp runor fram till 30 > köp champs > bli beroende, köp skinn > vinn spelet


Typ detta.

Viktigast är absolut att inte köpa runor innan lvl 20, pga du vill endast ha tier 3 runor, och de kan du inte köpa förrän lvl 20.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 11 2012 02:43pm
Ey din mamma
Member
Posts: 205,311
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Apr 11 2012 02:43pm
Quote (Litttle_Brother @ 11 Apr 2012 22:41)
Typ detta.

Viktigast  är absolut att inte köpa runor innan lvl 20, pga du vill endast ha tier 3 runor, och de kan du inte köpa förrän lvl 20.


Aha, nibor sa att jag gjorde rätt.

Nibor är #1 noob här, om han säger något måste det absolut vara fel. :(
Member
Posts: 3,999
Joined: Dec 19 2009
Gold: 0.00
Warn: 10%
Apr 11 2012 02:44pm
Quote (Litttle_Brother @ 11 Apr 2012 21:41)
Typ detta.

Viktigast  är absolut att inte köpa runor innan lvl 20, pga du vill endast ha tier 3 runor, och de kan du inte köpa förrän lvl 20.


Nej, är den verkliga viktigaste att inte leka med Robin, han är nab
Go Back To Svenska Topic List
Prev17847857867877881131Next
Add Reply New Topic New Poll