d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev17837847857867871131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Apr 10 2012 01:19pm
spelar enbart ranked nuförtiden, starten gick skit hamnade med trolls etcetc. hamnade på en sisådär 9xx elo.

Ligger nu på 1170-1180, med hjälp utav amumu och kennen xD

Ge tips på bra mid champs som är bra på att bära.
Member
Posts: 205,307
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Apr 10 2012 01:40pm
Quote (fideuu @ 10 Apr 2012 21:19)
spelar enbart ranked nuförtiden, starten gick skit hamnade med trolls etcetc. hamnade på en sisådär 9xx elo.

Ligger nu på 1170-1180, med hjälp utav amumu och kennen xD

Ge tips på bra mid champs som är bra på att bära.


kennen
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Apr 10 2012 01:42pm
Quote (fideuu @ Apr 10 2012 08:19pm)
spelar enbart ranked nuförtiden, starten gick skit hamnade med trolls etcetc. hamnade på en sisådär 9xx elo.

Ligger nu på 1170-1180, med hjälp utav amumu och kennen xD

Ge tips på bra mid champs som är bra på att bära.


Cassio, talon
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Apr 10 2012 01:54pm
Quote (Marcusd0 @ 10 Apr 2012 12:59)
Jag skickar in videon och trynd får creedz, gg -_-'



Alla här ligger på <1200 :P:P:P:P

Förutom Deadlyy, jag och wexz :PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP

Kan adda dig och köra något kanske idk


jag has femtonhundra faktiskt.
Member
Posts: 205,307
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Apr 10 2012 02:07pm
Quote (eviilution @ 10 Apr 2012 21:54)
jag has femtonhundra faktiskt.


hehe schysst
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Apr 10 2012 02:42pm
Lol, laddade ner detta idag och började spela, har kört tre games :)

Vilken gubbe är bra att börja med då?

Är totalt noob. :D
Member
Posts: 205,307
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Apr 10 2012 03:04pm
Quote (SyB_BaM @ 10 Apr 2012 22:42)
Lol, laddade ner detta idag och började spela, har kört tre games :)

Vilken gubbe är bra att börja med då?

Är totalt noob. :D


om du gillar att leka med eld kanske du skall köpa brand!
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Apr 10 2012 03:55pm
Quote (Marcusd0 @ Apr 10 2012 09:04pm)
om du gillar att leka med eld kanske du skall köpa brand!


Måste man köpa gubbar :O ?

Member
Posts: 7,484
Joined: May 5 2008
Gold: 915.00
Apr 10 2012 05:19pm
Quote (fideuu @ 10 Apr 2012 21:19)
spelar enbart ranked nuförtiden, starten gick skit hamnade med trolls etcetc. hamnade på en sisådär 9xx elo.

Ligger nu på 1170-1180, med hjälp utav amumu och kennen xD

Ge tips på bra mid champs som är bra på att bära.


Ziggs
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Apr 10 2012 06:21pm
Quote (fideuu @ 10 Apr 2012 21:19)
spelar enbart ranked nuförtiden, starten gick skit hamnade med trolls etcetc. hamnade på en sisådär 9xx elo.

Ligger nu på 1170-1180, med hjälp utav amumu och kennen xD

Ge tips på bra mid champs som är bra på att bära.


är du nog bra med gubben kan du bära med vilken som helst, spela det du är bäst med som passar in i ditt lag.
gärna din bästa roll också (adcarry-ap mid etc)
Go Back To Svenska Topic List
Prev17837847857867871131Next
Add Reply New Topic New Poll