Quote (Deadlyy @ 10 Apr 2012 02:00)
Jag skickar in videon och trynd får creedz, gg -_-'
Quote (ShaankZ @ 10 Apr 2012 11:40)
Tjo e ny här på forumet, någon som vill lira duo q på EUW (1.8k elo~?
Alla här ligger på <1200 :P:P:P:P
Förutom Deadlyy, jag och wexz :PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP
Kan adda dig och köra något kanske idk