HJK vann mot reykjavik med 7-0, reykjavik som vann isländska ligan (tror jag). Vinner vi inte mot HF hajfarnardurudururururu på torsdag så är vi sämre än bajen.
Quote (umade @ 17 Jul 2012 21:42)
HIF suger

Och jafan, ni är sämre än bajen.
This post was edited by berhemuli on Jul 17 2012 08:58pm