d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska >
Poll > Dota 2
Prev17778798081621Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 28,179
Joined: Feb 8 2006
Gold: 1.50
Nov 6 2012 01:21pm
Quote (3D-Lindell @ 6 Nov 2012 14:32)
nån som vill köpa en invite för fg/igg på d3?


jag ett sock cirkkel du kan få i trajd
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Nov 6 2012 03:08pm
Stämmer det att det är en inbyggd liten delay i Dota 2?

har hört ett rykte om det. Varför = För att i Dota 1 på Wc3 var det delay eftersom spelet spelades genom wc3. Och då ska de efterlikna Dota 1. Denna del med Doat 1 stämmer ju dock men vet inte det där med Dota 2 hur de stämmer.



Ni som spelar Dota 2, kan ni "confirma" detta eller är de bullshit?

This post was edited by Litttle_Brother on Nov 6 2012 03:08pm
Member
Posts: 205,323
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Nov 6 2012 03:13pm
Quote (Litttle_Brother @ 6 Nov 2012 22:08)
Stämmer det att det är en inbyggd liten delay i Dota 2?

har hört ett rykte om det. Varför = För att i Dota 1 på Wc3 var det delay eftersom spelet spelades genom wc3. Och då ska de efterlikna Dota 1.  Denna del med Doat 1 stämmer ju dock men vet inte det där med Dota 2 hur de stämmer.



Ni som spelar Dota 2, kan ni "confirma" detta eller är de bullshit?


Vadå delay?
Member
Posts: 4,405
Joined: Nov 18 2009
Gold: 1.36
Nov 6 2012 03:13pm
Quote (Litttle_Brother @ Nov 6 2012 10:08pm)
Stämmer det att det är en inbyggd liten delay i Dota 2?

har hört ett rykte om det. Varför = För att i Dota 1 på Wc3 var det delay eftersom spelet spelades genom wc3. Och då ska de efterlikna Dota 1. Denna del med Doat 1 stämmer ju dock men vet inte det där med Dota 2 hur de stämmer.



Ni som spelar Dota 2, kan ni "confirma" detta eller är de bullshit?


ingen aning
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Nov 6 2012 03:22pm
Cast animations och turn animations är lite långsammare i dota än LoL + HoN.
True
Member
Posts: 205,323
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Nov 6 2012 03:23pm
Quote (Mikob @ 6 Nov 2012 22:22)
Cast animations och turn animations är lite långsammare i dota än LoL + HoN.
True


Det har ju inget med delay att göra,

auto attack animationerna är lite segare + missile speed. Med det beror på vilken hero man kör också.
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Nov 6 2012 03:25pm
Quote (Marcusd0 @ Nov 6 2012 10:23pm)
Det har ju inget med delay att göra,

auto attack animationerna är lite segare + missile speed. Med det beror på vilken hero man kör också.


Sa jag inte att det var.
Men de som kommer från andra spel uppfattar det som delay. Allting spelas lite långsammare. Väldigt lite dock

This post was edited by Mikob on Nov 6 2012 03:25pm
Member
Posts: 205,323
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Nov 6 2012 03:26pm
Quote (Mikob @ 6 Nov 2012 22:25)
Sa jag inte att det var.
Men de som kommer från andra spel uppfattar det som delay. Allting spelas lite långsammare. Väldigt lite dock


Jao men delay och långsammare är två helt olika saker.

This post was edited by Marcusd0 on Nov 6 2012 03:26pm
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Nov 6 2012 03:28pm
Quote (Marcusd0 @ Nov 6 2012 10:26pm)
Jao men delay och långsammare är två helt olika saker.


Läste du ens syrrans post?
tratt
Member
Posts: 205,323
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Nov 6 2012 03:29pm
Quote (Mikob @ 6 Nov 2012 22:28)
Läste du ens syrrans post?
tratt


Trodde du sa att det var delay eftersom du skrev "true"

Visste inte vad du syftade på.
Go Back To Svenska Topic List
Prev17778798081621Next
Add Reply New Topic New Poll