d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Part 2
Prev17778798081100Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Dec 2 2009 11:42am
Quote (RistVaLL @ Dec 2 2009 06:41pm)
ZippYz
Group: Members
Posts: 10,933 [Online PM]
Joined: May 25 2009
Gold: 14.37
Trader: Not Rated
Warn: 70%

Poker Status: Unknown
RPS Status: Unknown

hahaha random!


crai cuz me hab 4 unread messages ! :angry:
Member
Posts: 73,190
Joined: Jun 12 2007
Gold: 44.53
Trader: Trusted
Dec 2 2009 11:42am
Quote (Marcusd0 @ 2 Dec 2009 18:42)
Detta .xx fg har blivit ganska överdrivet..

Alla coola ska ha 1000.00 fg , får dom 1003.43 måste dom ge bort 3.43 fort!

:P


klart som fan, palla uneven liksom :P bara fult som fan.
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
Dec 2 2009 11:43am
fan förstört min 10000-style

måste åtgärdas snabbt!
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Dec 2 2009 11:43am
Quote (Marcusd0 @ Dec 2 2009 06:42pm)
Detta .xx fg har blivit ganska överdrivet..

Alla coola ska ha 1000.00 fg , får dom 1003.43 måste dom ge bort 3.43 fort!

:P


Precis! Skicka 98.85 ! :)
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Dec 2 2009 11:44am
Quote (Mabouse @ Dec 2 2009 05:43pm)
fan förstört min 10000-style

måste åtgärdas snabbt!


<-- B)
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
Dec 2 2009 11:55am
Quote (Svartermetalisk @ Dec 2 2009 05:44pm)
<-- B)


B)
Member
Posts: 73,190
Joined: Jun 12 2007
Gold: 44.53
Trader: Trusted
Dec 2 2009 11:56am
Quote (ZippYz @ 2 Dec 2009 18:43)
Precis! Skicka 98.85 ! :)


vafan ska du med det tilll ? :S
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Dec 2 2009 11:59am
Quote (RistVaLL @ Dec 2 2009 06:56pm)
vafan ska du med det tilll ? :S


Jag tar på mig bördan att hålla era uneven fgs! :)
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Dec 2 2009 12:00pm
Quote (Marcusd0 @ 2 Dec 2009 18:42)
Detta .xx fg har blivit ganska överdrivet..

Alla coola ska ha 1000.00 fg , får dom 1003.43 måste dom ge bort 3.43 fort!

:P


Inte sant, se på mig, allt som oftast har jag ojämna fg's :P
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Dec 2 2009 12:05pm
Njag tar 5 % av allt som säljs på Ladder Slasher så om man säljer ett item för 1 fg får man .95

Detta gör det sjukt svårt för mig att ha jämna fgs
Go Back To Svenska Topic List
Prev17778798081100Next
Closed New Topic New Poll