☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Den Officiella Svenska Chatten > Part 2
Prev
1
77
78
79
80
81
100
Next
Closed
New Topic
New Poll
Views: 5593
Replies: 999
Track Topic
ZippYz
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold
:
93.00
Warn: 100%
#781
Dec 2 2009 11:42am
Quote (RistVaLL @ Dec 2 2009 06:41pm)
ZippYz
Group: Members
Posts: 10,933 [Online PM]
Joined: May 25 2009
Gold: 14.37
Trader: Not Rated
Warn: 70%
Poker Status: Unknown
RPS Status: Unknown
hahaha random!
crai cuz me hab 4 unread messages !
NR1
Member
Posts: 73,190
Joined: Jun 12 2007
Gold
:
44.53
Trader:
Trusted
#782
Dec 2 2009 11:42am
Quote (Marcusd0 @ 2 Dec 2009 18:42)
Detta .xx fg har blivit ganska överdrivet..
Alla coola ska ha 1000.00 fg , får dom 1003.43 måste dom ge bort 3.43 fort!
klart som fan, palla uneven liksom
bara fult som fan.
Mabouse
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold
:
1,506.69
#783
Dec 2 2009 11:43am
fan förstört min 10000-style
måste åtgärdas snabbt!
ZippYz
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold
:
93.00
Warn: 100%
#784
Dec 2 2009 11:43am
Quote (Marcusd0 @ Dec 2 2009 06:42pm)
Detta .xx fg har blivit ganska överdrivet..
Alla coola ska ha 1000.00 fg , får dom 1003.43 måste dom ge bort 3.43 fort!
Precis! Skicka 98.85 !
Svartermetalisk
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold
:
30.00
#785
Dec 2 2009 11:44am
Quote (Mabouse @ Dec 2 2009 05:43pm)
fan förstört min 10000-style
måste åtgärdas snabbt!
Mabouse
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold
:
1,506.69
#786
Dec 2 2009 11:55am
Quote (Svartermetalisk @ Dec 2 2009 05:44pm)
NR1
Member
Posts: 73,190
Joined: Jun 12 2007
Gold
:
44.53
Trader:
Trusted
#787
Dec 2 2009 11:56am
Quote (ZippYz @ 2 Dec 2009 18:43)
Precis! Skicka 98.85 !
vafan ska du med det tilll ? :S
ZippYz
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold
:
93.00
Warn: 100%
#788
Dec 2 2009 11:59am
Quote (RistVaLL @ Dec 2 2009 06:56pm)
vafan ska du med det tilll ? :S
Jag tar på mig bördan att hålla era uneven fgs!
Fil
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold
:
7,821.00
#789
Dec 2 2009 12:00pm
Quote (Marcusd0 @ 2 Dec 2009 18:42)
Detta .xx fg har blivit ganska överdrivet..
Alla coola ska ha 1000.00 fg , får dom 1003.43 måste dom ge bort 3.43 fort!
Inte sant, se på mig, allt som oftast har jag ojämna fg's
Svartermetalisk
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold
:
30.00
#790
Dec 2 2009 12:05pm
Njag tar 5 % av allt som säljs på Ladder Slasher så om man säljer ett item för 1 fg får man .95
Detta gör det sjukt svårt för mig att ha jämna fgs
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
77
78
79
80
81
100
Next
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact