d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev177787980811131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,498
Joined: Nov 14 2008
Gold: 0.00
Dec 30 2010 07:10pm
Quote (eWaste @ 31 Dec 2010 01:12)
Akali  :love:


mm fan jag köpte hennes röda skin och det ser förjävligt ut ingame :( ångrar sig så mycke :(
Member
Posts: 2,551
Joined: Jul 21 2007
Gold: 15.00
Dec 30 2010 08:10pm
LoL, jag heter LoL :DDD
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
Dec 31 2010 04:01am
Quote (malbaz @ Dec 31 2010 02:10am)
LoL, jag heter LoL :DDD


No WaY:O

ofta de inte va upptaget?:S


swewik va upptaget när jag skulle göra mitt acc :/ blev wikswe x)
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Dec 31 2010 04:28am
Quote (swewik @ Dec 31 2010 11:01am)
No WaY:O

ofta de inte va upptaget?:S


swewik va upptaget när jag skulle göra mitt acc :/ blev wikswe x)


:(
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Dec 31 2010 09:41am
Quote (Ez4Real @ Dec 31 2010 01:10am)
mm fan jag köpte hennes röda skin och det ser förjävligt ut ingame :( ångrar sig så mycke :(


hennes Gula är typ det snyggaste skin in game på lol, ^^
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Dec 31 2010 09:46am
Quote (LinkToMyProfile @ Dec 31 2010 04:41pm)
hennes Gula är typ det snyggaste skin in game på lol, ^^


Håller med :)
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Dec 31 2010 09:52am
Quote (LinkToMyProfile @ Dec 31 2010 04:41pm)
hennes Gula är typ det snyggaste skin in game på lol, ^^


Rosa Taric #1!
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Dec 31 2010 10:11am
Quote (Undousuru @ Dec 31 2010 04:52pm)
Rosa Taric #1!


Finns det ens?
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Dec 31 2010 10:18am
Quote (eWaste @ Dec 31 2010 05:11pm)
Finns det ens?


ofc -.-

Högra bilden!



This post was edited by Undousuru on Dec 31 2010 10:22am
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
Dec 31 2010 10:48am
vi måste dra ihop ett gäng och köra me nå riktig lol setup, alltså typ bara stunn gubbar :)

Sion,eve,taric,amumu & ..............(fan kmr inte på en 5e)


pinsamt :(
Go Back To Svenska Topic List
Prev177787980811131Next
Add Reply New Topic New Poll