☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> == League Of Legends ==
Prev
1
77
78
79
80
81
1131
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 225828
Replies: 11306
Track Topic
Ez4Real
Member
Posts: 13,498
Joined: Nov 14 2008
Gold
:
0.00
#781
Dec 30 2010 07:10pm
Quote (eWaste @ 31 Dec 2010 01:12)
Akali
mm fan jag köpte hennes röda skin och det ser förjävligt ut ingame
ångrar sig så mycke
malbaz
Member
Posts: 2,551
Joined: Jul 21 2007
Gold
:
15.00
#782
Dec 30 2010 08:10pm
LoL, jag heter LoL :DDD
swewik
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold
:
413.65
#783
Dec 31 2010 04:01am
Quote (malbaz @ Dec 31 2010 02:10am)
LoL, jag heter LoL :DDD
No WaY:O
ofta de inte va upptaget?:S
swewik va upptaget när jag skulle göra mitt acc :/ blev wikswe x)
Gaben
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold
:
14,002.78
#784
Dec 31 2010 04:28am
Quote (swewik @ Dec 31 2010 11:01am)
No WaY:O
ofta de inte va upptaget?:S
swewik va upptaget när jag skulle göra mitt acc :/ blev wikswe x)
LinkToMyProfile
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold
:
0.01
#785
Dec 31 2010 09:41am
Quote (Ez4Real @ Dec 31 2010 01:10am)
mm fan jag köpte hennes röda skin och det ser förjävligt ut ingame
ångrar sig så mycke
hennes Gula är typ det snyggaste skin in game på lol, ^^
Gaben
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold
:
14,002.78
#786
Dec 31 2010 09:46am
Quote (LinkToMyProfile @ Dec 31 2010 04:41pm)
hennes Gula är typ det snyggaste skin in game på lol, ^^
Håller med
031
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold
:
638.70
#787
Dec 31 2010 09:52am
Quote (LinkToMyProfile @ Dec 31 2010 04:41pm)
hennes Gula är typ det snyggaste skin in game på lol, ^^
Rosa Taric #1!
Gaben
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold
:
14,002.78
#788
Dec 31 2010 10:11am
Quote (Undousuru @ Dec 31 2010 04:52pm)
Rosa Taric #1!
Finns det ens?
031
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold
:
638.70
#789
Dec 31 2010 10:18am
Quote (eWaste @ Dec 31 2010 05:11pm)
Finns det ens?
ofc -.-
Högra bilden!
This post was edited by Undousuru on Dec 31 2010 10:22am
swewik
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold
:
413.65
#790
Dec 31 2010 10:48am
vi måste dra ihop ett gäng och köra me nå riktig lol setup, alltså typ bara stunn gubbar
Sion,eve,taric,amumu & ..............(fan kmr inte på en 5e)
pinsamt
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
77
78
79
80
81
1131
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact