Quote (Alphabetz @ Jul 24 2010 11:34pm)
Decent, 6/10
http://www.youtube.com/watch?v=TyitCFtGDdU
Jag vet knappt om det är möjligt att inte tycka om den här låten.
Jag är kär.

Quote (bomben @ Jul 24 2010 11:41pm)
hmm, 2/10
Tänker på mitt ex när jag hör den låten? Vet inte varför men gillar det inte iaf...
http://www.youtube.com/watch?v=lnZuzMgrmC8
nice