d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev17777787797807811131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Apr 6 2012 04:51pm
Quote (Marcusd0 @ 7 Apr 2012 00:43)
vet inte vart jag ska börja ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

4rabadons ziggs/10
inte sålt wriggels efter 1timma/10
teemo inte full build/10
fiddle mentalt efterbliven/10
bloodrazer ashe/10
rabadons, swiftness amumu/10
teleport amumu/10
exhaust/ignite ashe/10
3ap i andra laget/10
dat feed
101kills/lol


hahahahha

enda jag undrar över är, varför hate på bloodrazor på ashe?
Member
Posts: 205,301
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Apr 6 2012 06:02pm
Quote (Litttle_Brother @ 7 Apr 2012 00:51)
hahahahha

enda jag undrar över är, varför hate på bloodrazor på ashe?


Är inte mad men -

är du helt jävla dum i huvudet?

Kolla på andra laget - har någon av dom mkt liv/sustain/armor?
Nej - du möter 3st ap och en shaco. Alla dör på 1sek om du har full dmg AD buld...

bloodrazer är sämst på AD carry (de flesta fallen) testade att köra det på cait idag just for the lulz mot 3st tanky gubbar. Vann men det suger kuk... Du måste typ möta väldigt tankigt lag, köpa bc/pd/attack speed items och ändå inte förlora damage early/mid game.

Kanske ok super-late game (sista item) om du möter någon odödlig gubbe som mundo etc
Men i detta fallet, helt jävla efterblivet.
Member
Posts: 10,186
Joined: Feb 11 2010
Gold: Locked
Apr 6 2012 06:09pm
Quote (Marcusd0 @ Apr 7 2012 01:02am)
Är inte mad men -

är du helt jävla dum i huvudet?

Kolla på andra laget - har någon av dom mkt liv/sustain/armor?
Nej - du möter 3st ap och en shaco. Alla dör på 1sek om du har full dmg AD buld...

bloodrazer är sämst på AD carry (de flesta fallen) testade att köra det på cait idag just for the lulz mot 3st tanky gubbar. Vann men det suger kuk... Du måste typ möta väldigt tankigt lag, köpa bc/pd/attack speed items och ändå inte förlora damage early/mid game.

Kanske ok super-late game (sista item) om du möter någon odödlig gubbe som mundo etc
Men i detta fallet, helt jävla efterblivet.


wall of rage
Member
Posts: 205,301
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Apr 6 2012 07:17pm
Quote (Deadlyy @ 7 Apr 2012 02:09)
wall of rage


KAYLE PICKED IN IPL4
Member
Posts: 10,186
Joined: Feb 11 2010
Gold: Locked
Apr 6 2012 07:29pm
Quote (Marcusd0 @ Apr 7 2012 02:17am)
KAYLE PICKED IN IPL4


DYRUS WENT WTF, BUT THEN HE DIDNT GIVE A FK AND OWNED DAT SHT
Member
Posts: 205,301
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Apr 6 2012 07:36pm
Quote (Deadlyy @ 7 Apr 2012 03:29)
DYRUS WENT WTF, BUT THEN HE DIDNT GIVE A FK AND OWNED DAT SHT


Gold: 7,562.64
Member
Posts: 10,186
Joined: Feb 11 2010
Gold: Locked
Apr 6 2012 08:02pm
Quote (Marcusd0 @ Apr 7 2012 02:36am)
Gold: 7,562.64


Gold: 5.00

Raffle
Member
Posts: 3,999
Joined: Dec 19 2009
Gold: 0.00
Warn: 10%
Apr 6 2012 09:41pm
Dignitas OP new comp
Member
Posts: 7,484
Joined: May 5 2008
Gold: 915.00
Apr 7 2012 01:19am


Teemo kommer bli stronk.
Member
Posts: 205,301
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Apr 7 2012 04:18am
Quote (ImLiljj @ 7 Apr 2012 05:41)
Dignitas OP new comp


was some c00l games, missed the 3rd game tho. :(
Go Back To Svenska Topic List
Prev17777787797807811131Next
Add Reply New Topic New Poll