Quote (031 @ 2 Apr 2012 00:05)
Sorry d0, inte bara du som har pro supports
Blir så trött på folk...
http://oi44.tinypic.com/a9vfuv.jpg
Yorick support är bra + han köpte rätt.
Svårare med support rumble som rushar wota och tror han gör dmg..
Support twitch som feedar lanes.
Garens support som gör 0.
1700ELO HUEHUEHEUHUE
This post was edited by Marcusd0 on Apr 2 2012 09:28am