d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev17747757767777781131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Apr 1 2012 04:05pm
Sorry d0, inte bara du som har pro supports
Blir så trött på folk...

Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Apr 1 2012 04:06pm
Quote (031 @ 2 Apr 2012 00:05)
Sorry d0, inte bara du som har pro supports
Blir så trött på folk...

http://oi44.tinypic.com/a9vfuv.jpg


du har samma noob udyr skin som jag xD <3
Member
Posts: 205,301
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Apr 2 2012 09:28am
Quote (031 @ 2 Apr 2012 00:05)
Sorry d0, inte bara du som har pro supports
Blir så trött på folk...

http://oi44.tinypic.com/a9vfuv.jpg


Yorick support är bra + han köpte rätt.

Svårare med support rumble som rushar wota och tror han gör dmg..
Support twitch som feedar lanes.
Garens support som gör 0.


1700ELO HUEHUEHEUHUE

This post was edited by Marcusd0 on Apr 2 2012 09:28am
Member
Posts: 10,186
Joined: Feb 11 2010
Gold: Locked
Apr 2 2012 10:06am
Support Ap Lux op..
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Apr 2 2012 12:21pm
Quote (Deadlyy @ 2 Apr 2012 18:06)
Support Ap Lux op..


Det är kung ju :D
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Apr 2 2012 12:23pm
Nytt skin: Mafia Graves

http://euw.leagueoflegends.com/news/mafia-graves-available-now





This post was edited by Litttle_Brother on Apr 2 2012 12:23pm
Member
Posts: 10,186
Joined: Feb 11 2010
Gold: Locked
Apr 2 2012 12:46pm
Quote (Litttle_Brother @ Apr 2 2012 07:23pm)
Nytt skin: Mafia Graves

http://euw.leagueoflegends.com/news/mafia-graves-available-now



http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/April_2012/2012_04_02_mafia_graves/Graves_Splash_3.jpg


SexyHexy
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Apr 4 2012 04:51am
Någon elak spelare har åkt dit fick jag mail om! Riot gillar mig!
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Apr 4 2012 09:07am
Quote (eviilution @ 4 Apr 2012 12:51)
Någon elak spelare har åkt dit fick jag mail om! Riot gillar mig!


inb4 söder är cool och säger old/liknande.
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Apr 4 2012 09:08am
Quote (eviilution @ Apr 4 2012 11:51am)
Någon elak spelare har åkt dit fick jag mail om! Riot gillar mig!


Quote (Litttle_Brother @ Apr 4 2012 04:07pm)
inb4 söder är cool och säger old/liknande.


old.
Go Back To Svenska Topic List
Prev17747757767777781131Next
Add Reply New Topic New Poll