ALL RANDOM OR FEED 3Kort för er som inte vet ännu: Jag och 2 kompisar har gjort ett ranked 3v3 team där vi kör endast "insta lock in", alltså vi lockar in direkt de är vår tur att välja och får en helt random hjälte. (Och vårt team heter då "All Random Or Feed")
Vi brukar spela 3v3 tillsammans en hel del och har gjort det ett tag nu, så vi ville testa nåt nytt, lite kreativt och roligt. Vi kör inte dödsseriöst, eftersom vi bara kör random hjältar. Men väl ingame kör vi ganska seriöst iaf.
Så till exempel om vi får 3 tankhjältar, så försöker vi ordna till så att den som passar bäst med ap build kör ap, och den som passar bäst som ad kör ad, och den tredje kör då mest tank bara. Det är roligt hur bra de har funkat hittills,
och vi har ändå fått rätt bra hjältar so far. Dock så även fast vi fortsätter att vinna ibland, så kommer vi förlora förr eller senare ju högre rating vi får antingen pga riktigt crap team set up och/eller att de vi spelar mot är väldigt bra.
Här är nästa 3 games:(Om nån har frågor/kommentarer så äre bara att posta)
Game 1:
Kommentarer på Game 1: Trepler kan ej Ali Star, och vad ska jag göra mot op Fiora? Safe:ade bara och farmade men hon e för cp.
Och rumble är också tråkig och op.
Game 2:
Kommentarer på Game 2: Riktig jävla "all random"-team set up detta. Troll team set up som fan.
Trepler var ny med Urgot och tycker inte om han. Jag gillar ej Sivir på 3v3 och inte mot kennen, energy > mana. "op som vanligt".
Mumin var katarina, 2v3 game med andra ord. Han är ej dålig med henne så ni inte missförstår men det är ju Katarina, och mot laget vi mötte är hon helt värdelös.
Game 3:
Kommentarer på Game 3: De tog oss rätt hårt i början, inte så konstigt heller då det har mycket bättre team set up, men vi höll
faktiskt på att vända detta game, vi dödade dem i våran bas flera gånger. Detta var lätt de bästa och de jämnaste gamet av dessa 3.