d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev17727737747757761131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Mar 31 2012 08:46am
Quote (eviilution @ 31 Mar 2012 14:46)
y why u write english her ?

Måste uncel dolan ta hand om dig ?


english must we speak.
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Mar 31 2012 08:51am
ALL RANDOM OR FEED 2

Kort för er som inte vet ännu: Jag och 2 kompisar har gjort ett ranked 3v3 team där vi kör endast "insta lock in", alltså vi lockar in direkt de är vår tur att välja och får en helt random hjälte. (Och vårt team heter då "All Random Or Feed")
Vi brukar spela 3v3 tillsammans en hel del och har gjort det ett tag nu, så vi ville testa nåt nytt, lite kreativt och roligt. Vi kör inte dödsseriöst, eftersom vi bara kör random hjältar. Men väl ingame kör vi ganska seriöst iaf.
Så till exempel om vi får 3 tankhjältar, så försöker vi ordna till så att den som passar bäst med ap build kör ap, och den som passar bäst som ad kör ad, och den tredje kör då mest tank bara. Det är roligt hur bra de har funkat hittills,
och vi har ändå fått rätt bra hjältar so far. Dock så även fast vi fortsätter att vinna ibland, så kommer vi förlora förr eller senare ju högre rating vi får antingen pga riktigt crap team set up och/eller att de vi spelar mot är väldigt bra.

Här är nästa 3 games:
(Om nån har frågor/kommentarer så äre bara att posta)


Game 1:



Kommentarer på Game 1: Väldigt lätt game vi, vi vann bara i princip.



Game 2:



Kommentarer på Game 2: De vi mötte var bra och vi hade fail team set up imo.
Blev ju inte bättre av heller att jag aldrig kört Janna på 3v3, och att Trepler inte kan spela Nasus så bra, samt att MasterMumin aldrig kört Rammus.
(1337 rating efter detta game dock :) )


Game 3:



Kommentarer på Game 3: Den roligaste och intressantaste matchen av dessa 3. De hade övertaget i början, men sen tog vi sakta igen.
Våran cc var galen, de var nog en av de större fördelarna till vinsten.
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Mar 31 2012 09:08am
ALL RANDOM OR FEED 3

Kort för er som inte vet ännu: Jag och 2 kompisar har gjort ett ranked 3v3 team där vi kör endast "insta lock in", alltså vi lockar in direkt de är vår tur att välja och får en helt random hjälte. (Och vårt team heter då "All Random Or Feed")
Vi brukar spela 3v3 tillsammans en hel del och har gjort det ett tag nu, så vi ville testa nåt nytt, lite kreativt och roligt. Vi kör inte dödsseriöst, eftersom vi bara kör random hjältar. Men väl ingame kör vi ganska seriöst iaf.
Så till exempel om vi får 3 tankhjältar, så försöker vi ordna till så att den som passar bäst med ap build kör ap, och den som passar bäst som ad kör ad, och den tredje kör då mest tank bara. Det är roligt hur bra de har funkat hittills,
och vi har ändå fått rätt bra hjältar so far. Dock så även fast vi fortsätter att vinna ibland, så kommer vi förlora förr eller senare ju högre rating vi får antingen pga riktigt crap team set up och/eller att de vi spelar mot är väldigt bra.

Här är nästa 3 games:
(Om nån har frågor/kommentarer så äre bara att posta)


Game 1:



Kommentarer på Game 1: Trepler kan ej Ali Star, och vad ska jag göra mot op Fiora? Safe:ade bara och farmade men hon e för cp.
Och rumble är också tråkig och op.



Game 2:



Kommentarer på Game 2: Riktig jävla "all random"-team set up detta. Troll team set up som fan.
Trepler var ny med Urgot och tycker inte om han. Jag gillar ej Sivir på 3v3 och inte mot kennen, energy > mana. "op som vanligt".
Mumin var katarina, 2v3 game med andra ord. Han är ej dålig med henne så ni inte missförstår men det är ju Katarina, och mot laget vi mötte är hon helt värdelös.



Game 3:



Kommentarer på Game 3: De tog oss rätt hårt i början, inte så konstigt heller då det har mycket bättre team set up, men vi höll
faktiskt på att vända detta game, vi dödade dem i våran bas flera gånger. Detta var lätt de bästa och de jämnaste gamet av dessa 3.

Member
Posts: 205,301
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Mar 31 2012 10:28am
Ha det så kult med friend requesten nibor!!
Member
Posts: 205,301
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Mar 31 2012 04:55pm
~~ Inte spam, hjälper bara Nibor AkA Littttttttle_Brother ~~
Member
Posts: 205,301
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Mar 31 2012 04:56pm
Quote (Marcusd0 @ 31 Mar 2012 23:55)
~~ Inte spam, hjälper bara Nibor AkA Littttttttle_Brother ~~


~~ Inte spam, hjälper bara Nibor AkA Littttttttle_Brother ~~
Member
Posts: 205,301
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Mar 31 2012 04:56pm
Quote (Marcusd0 @ 31 Mar 2012 23:56)
~~ Inte spam, hjälper bara Nibor AkA Littttttttle_Brother ~~


~~ Inte spam, hjälper bara Nibor AkA Littttttttle_Brother ~~
Member
Posts: 205,301
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Mar 31 2012 04:57pm
Quote (Marcusd0 @ 31 Mar 2012 23:56)
~~ Inte spam, hjälper bara Nibor AkA Littttttttle_Brother ~~


~~ Inte spam, hjälper bara Nibor AkA Littttttttle_Brother ~~
Member
Posts: 205,301
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Mar 31 2012 05:00pm
Quote (Marcusd0 @ 31 Mar 2012 23:57)
~~ Inte spam, hjälper bara Nibor AkA Littttttttle_Brother ~~


~~ Inte spam, hjälper bara Nibor AkA Littttttttle_Brother ~~
Member
Posts: 205,301
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Mar 31 2012 05:22pm
waddup nibor
Go Back To Svenska Topic List
Prev17727737747757761131Next
Add Reply New Topic New Poll