Quote (Crazy @ 31 Mar 2012 13:06)
vafan marcus.......
vem ska carria mig till 2k nu?
går inte vinna :/
support rumble/garen/twitch eller att dom går ap taric/janna/lulu istället och tar alla cs.
Sen top/mid går 0/5++/0 om jag inte kör jungle

Impossibruuuu