d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev17707717727737741131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Mar 28 2012 09:06am
ALL RANDOM OR FEED

Kort för er som inte vet ännu: Jag och 2 kompisar har gjort ett ranked 3v3 team där vi kör endast "insta lock in", alltså vi lockar in direkt de är vår tur att välja och får en helt random hjälte. (Och vårt team heter då "All Random Or Feed")
Vi brukar spela 3v3 tillsammans en hel del och har gjort det ett tag nu, så vi ville testa nåt nytt, lite kreativt och roligt. Vi kör inte dödsseriöst, eftersom vi bara kör random hjältar. Men väl ingame kör vi ganska seriöst iaf.
Så till exempel om vi får 3 tankhjältar, så försöker vi ordna till så att den som passar bäst med ap build kör ap, och den som passar bäst som ad kör ad, och den tredje kör då mest tank bara. Det är roligt hur bra de har funkat hittills,
och vi har ändå fått rätt bra hjältar so far. Dock så även fast vi fortsätter så här och vinner, så kommer vi förlora förr eller senare ju högre rating vi får antingen pga riktigt crap team set up och/eller att de vi spelar mot är väldigt bra.

Vi har hunnit köra 3 games hittills och så här har det gått:
(Om nån har frågor så äre bara att posta)


Game 1:





Game 2:





Game 3:

Member
Posts: 10,186
Joined: Feb 11 2010
Gold: Locked
Mar 28 2012 10:23am
Quote (Marcusd0 @ Mar 28 2012 10:00am)
Precis jobbat upp 150elo på 2dagar??????????__________??????????
:D



gz men du skulle köpte fh ist för sunfire >
+fake, 2games bara :3



haha förlora 2 games igår för support twitch och rumble, dom bara trolla -_-'



Segt =/, spelade med TheRainMan 2 dagar sen , samma lag. Vinst ofc, var riktigt nice :P
Member
Posts: 205,304
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Mar 29 2012 12:08am
Quote (031 @ 28 Mar 2012 15:33)
Så har jag gett dig ett försprång på 2 veckor bu eftersom att hor 3 har strypt min hastighet till 200 kb -.-
SNart så din nuub så kommer jag och du kan INTE stoppa mig!!!!!
MOHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHA

SOOOO EZZZZZZZZZZZ


We shall see!

Quote (Litttle_Brother @ 28 Mar 2012 15:49)
ty :)




bra sida det, har du varit inne på sidan: skrytaommdinratingisoloqueue.com ? Den är ännu bättre.




Fh?!?! Fake Edit: jaha frozen heart, joo egentligen jag vet, tänkte på den ingame men de blev inte så ^^ Nu håller jag faktiskt med dig för en gångs skull också, då både cd:ren och mana beniftar urgot bra från speciellt när jag hade manamune också. Dock funkade sunfire också med armorn och hpn, och den
passiva var väl ok vid creeping och eftersom gp o talon e melee.

Borde egentligen haft en thornmail också kanske, men jag har ju bara 6 slots :PPpPpPpP

+ real, de var en annan print bara. Kan lägga up de 2 andra gamesen snart.


kk

Quote (Deadlyy @ 28 Mar 2012 17:23)
Segt =/, spelade med TheRainMan 2 dagar sen , samma lag. Vinst ofc, var riktigt nice :P


ofc, du förlorar ju inte.. Typ inte kört med ngn "kändis" ;o
Member
Posts: 205,304
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Mar 29 2012 07:53am
Riiiiiiiiiiktigt galet game, pant var extremt underlvl'd och tog typ alla blå. Graves flama sen 1 death och janna gick afk i typ 10min...

Men lyckades vinna ändå elo hell skiten och tog 1800. Next 1900 B)




This post was edited by Marcusd0 on Mar 29 2012 07:55am
Member
Posts: 13,498
Joined: Nov 14 2008
Gold: 0.00
Mar 29 2012 09:01am
Quote (Marcusd0 @ 29 Mar 2012 07:08)




ofc, du förlorar ju inte.. Typ inte kört med ngn "kändis" ;o


Jag lyckades komma i que med dyrus när han trolla runt på EU fy fan vad roligt det va att se honom köra morde mid kunde fan afka haha
Member
Posts: 205,304
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Mar 29 2012 10:24am
Quote (Ez4Real @ 29 Mar 2012 16:01)
Jag lyckades komma i que med dyrus när han trolla runt på EU fy fan vad roligt det va att se honom köra morde mid kunde fan afka haha


Kört med Athene + hans flickvän. BITCH PLZ
Member
Posts: 2,622
Joined: Apr 9 2011
Gold: 7.50
Mar 29 2012 01:23pm
värför vladimir så op för, ska dra 2k bara m vlad o nidalee o kennen so stronk
Member
Posts: 205,304
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Mar 29 2012 01:49pm
Quote (iRocKFisH @ 29 Mar 2012 20:23)
värför vladimir så op för, ska dra 2k bara m vlad o nidalee o kennen so stronk


dyrus meta, det är op och stronK om man bygger rätt.
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Mar 29 2012 01:55pm
Quote (iRocKFisH @ 29 Mar 2012 21:23)
värför vladimir så op för, ska dra 2k bara m vlad o nidalee o kennen so stronk


ja dä ä svårt att väta, hursomhälst så går det säkert jätte bra.
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Mar 29 2012 02:00pm
Quote (Nickeee @ 29 Mar 2012 20:55)
ja dä ä svårt att väta, hursomhälst så går det säkert jätte bra.


lol troll.
Go Back To Svenska Topic List
Prev17707717727737741131Next
Add Reply New Topic New Poll