Quote (031 @ 28 Mar 2012 15:33)
Så har jag gett dig ett försprång på 2 veckor bu eftersom att hor 3 har strypt min hastighet till 200 kb -.-
SNart så din nuub så kommer jag och du kan INTE stoppa mig!!!!!
MOHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHA
SOOOO EZZZZZZZZZZZ
We shall see!
Quote (Litttle_Brother @ 28 Mar 2012 15:49)
ty

bra sida det, har du varit inne på sidan: skrytaommdinratingisoloqueue.com ? Den är ännu bättre.
Fh?!?! Fake Edit: jaha frozen heart, joo egentligen jag vet, tänkte på den ingame men de blev inte så ^^ Nu håller jag faktiskt med dig för en gångs skull också, då både cd:ren och mana beniftar urgot bra från speciellt när jag hade manamune också. Dock funkade sunfire också med armorn och hpn, och den
passiva var väl ok vid creeping och eftersom gp o talon e melee.
Borde egentligen haft en thornmail också kanske, men jag har ju bara 6 slots :PPpPpPpP
+ real, de var en annan print bara. Kan lägga up de 2 andra gamesen snart.
kk
Quote (Deadlyy @ 28 Mar 2012 17:23)
Segt =/, spelade med TheRainMan 2 dagar sen , samma lag. Vinst ofc, var riktigt nice

ofc, du förlorar ju inte.. Typ inte kört med ngn "kändis" ;o