d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev17697707717727731131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Mar 27 2012 02:12pm
Quote (LinkToMyProfile @ 27 Mar 2012 20:36)
haha this söder :D.


guys, spela för att det är roligt, då vinner ni även om ni förlorar ^^



That it is, Good Sir, Nibor.


grejjen är ju att det är skittråkigt att förlora, iaf för mig.
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Mar 27 2012 03:52pm


lol va troll. Spelat 3 matcher ranked 3v3, vi lockar in random alla 3, och vi har vunnit alla 3 hittills, grymt troll.

Vi har bannat evelynn också för att vi inte ska få henne hahah xD

Som LinkToMyProfile sa, spela för att ha kul ;ppPpppPpppPPp
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Mar 27 2012 04:00pm
Quote (Nickeee @ 27 Mar 2012 20:12)
grejjen är ju att det är skittråkigt att förlora, iaf för mig.


kan tycka de kan vara givande att förlora också och rätt skoj OM det inte är nån som sänker laget själv.. ser man att hela laget försöker så är de ju en annan femma :)

men 98% av alla games ser man detta förebannade jävla krymplingspråket ''русский язык, russkij'' eller ''JAJAJAJAJJAJAJJAJAJAJJAJA noob, JAJAJAJJA, you noob''

vilket jag tycker är förbannat irriterande...

Quote (Litttle_Brother @ 27 Mar 2012 21:52)
http://i.imgur.com/vC6vX.jpg

lol va troll. Spelat 3 matcher ranked 3v3, vi lockar in random ttp://forums.d2jsp.org/topic.php?t=42386368&f=79&o=7700# 3, och vi har vunnit alla 3 hittills, grymt troll.

Vi har bannat evelynn också för att vi inte ska få henne hahah xD

Som LinkToMyProfile sa, spela för att ha kul ;ppPpppPpppPPp


gz nibor
Member
Posts: 10,186
Joined: Feb 11 2010
Gold: Locked
Mar 27 2012 04:25pm
Quote (Crazy @ Mar 27 2012 07:12am)
Gratz

ty

Quote (Marcusd0 @ Mar 27 2012 02:44pm)
1 elo från 1.8k.

Ska ta 2k före dig Crille, HNUEHUEUHEUHEUHEUHEUHE


1774, DÅLIGT
Member
Posts: 8,153
Joined: Apr 13 2009
Gold: 691.93
Mar 28 2012 01:52am

Skrytomdinrating.com
lol

This post was edited by Micke9111 on Mar 28 2012 01:53am
Member
Posts: 205,304
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Mar 28 2012 03:00am
Quote (031 @ 27 Mar 2012 18:45)
Fan d0, till och med jag kommer lösa 2k före dig, fattar du hur dålig du är då?


Precis jobbat upp 150elo på 2dagar??????????__________??????????
:D

Quote (Litttle_Brother @ 27 Mar 2012 22:52)
http://i.imgur.com/vC6vX.jpg

lol va troll. Spelat 3 matcher ranked 3v3, vi lockar in random alla 3, och vi har vunnit alla 3 hittills, grymt troll.

Vi har bannat evelynn också för att vi inte ska få henne hahah xD

Som LinkToMyProfile sa, spela för att ha kul ;ppPpppPpppPPp


gz men du skulle köpte fh ist för sunfire >
+fake, 2games bara :3

Quote (Deadlyy @ 27 Mar 2012 23:25)
ty



1774, DÅLIGT


haha förlora 2 games igår för support twitch och rumble, dom bara trolla -_-'

This post was edited by Marcusd0 on Mar 28 2012 03:03am
Member
Posts: 22,931
Joined: Jul 5 2008
Gold: 5,388.00
Mar 28 2012 03:16am
Quote (Marcusd0 @ 28 Mar 2012 10:00)
Precis jobbat upp 150elo på 2dagar??????????__________??????????
:D



gz men du skulle köpte fh ist för sunfire >
+fake, 2games bara :3



haha förlora 2 games igår för support twitch och rumble, dom bara trolla -_-'


du trolla ju
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Mar 28 2012 05:15am
Quote (Micke9111 @ Mar 28 2012 07:52am)
Skrytomdinrating.com
lol



Måste älska micke! :D
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Mar 28 2012 08:33am
Quote (Marcusd0 @ Mar 28 2012 10:00am)
Precis jobbat upp 150elo på 2dagar??????????__________??????????
:D




gz men du skulle köpte fh ist för sunfire >
+fake, 2games bara :3



haha förlora 2 games igår för support twitch och rumble, dom bara trolla -_-'


Så har jag gett dig ett försprång på 2 veckor bu eftersom att hor 3 har strypt min hastighet till 200 kb -.-
SNart så din nuub så kommer jag och du kan INTE stoppa mig!!!!!
MOHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHA

SOOOO EZZZZZZZZZZZ
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Mar 28 2012 08:49am
Quote (Chefen @ 27 Mar 2012 23:00)
gz nibor


ty :)


Quote (Micke9111 @ 28 Mar 2012 08:52)
Skrytomdinrating.com
lol


bra sida det, har du varit inne på sidan: skrytaommdinratingisoloqueue.com ? Den är ännu bättre.


Quote (Marcusd0 @ 28 Mar 2012 10:00)

gz men du skulle köpte fh ist för sunfire >
+fake, 2games bara :3


Fh?!?! Fake Edit: jaha frozen heart, joo egentligen jag vet, tänkte på den ingame men de blev inte så ^^ Nu håller jag faktiskt med dig för en gångs skull också, då både cd:ren och mana beniftar urgot bra från speciellt när jag hade manamune också. Dock funkade sunfire också med armorn och hpn, och den
passiva var väl ok vid creeping och eftersom gp o talon e melee.

Borde egentligen haft en thornmail också kanske, men jag har ju bara 6 slots :PPpPpPpP

+ real, de var en annan print bara. Kan lägga up de 2 andra gamesen snart.




Go Back To Svenska Topic List
Prev17697707717727731131Next
Add Reply New Topic New Poll