d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Sporttråden 2013
Prev1767778798096Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Mar 27 2014 03:11pm
Quote (Svartermetalisk @ 27 Mar 2014 19:08)
Jag hoppas gnaget OCH djugården åker ur

hade varit ganska ball att ha alla Sthlmslagen i samma serie


1) båda i SHL
2) DIF i SHL
3) Båda i HA
Member
Posts: 1,943
Joined: Feb 27 2003
Gold: 31.00
Mar 29 2014 09:40am
Skoj med Rögletränaren (spelaren?) som efter förra matchen sa något i stil med "Nu ska Djurgården få se hur det är att spela på vår hemmaplan".

Med facit i hand är det typ som att spela på Hovet, men i Ängelholm. Hemmamatchkänsla på läktaren, 2-0 på isen. Schysst start!
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Mar 29 2014 09:48am
Glöm inte skapa startelvan.se lag! Tradition umade!
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Mar 29 2014 12:10pm
Quote (berhemuli @ Mar 29 2014 05:48pm)
Glöm inte skapa startelvan.se lag!  Tradition umade!


Ja ja ja, dom uppdaterar ju fan inte den sidan längre. Förra året gick vi typ 6 omgångar utan poäng :D
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Mar 29 2014 12:15pm
Quote (umade @ 29 Mar 2014 20:10)
Ja ja ja, dom uppdaterar ju fan inte den sidan längre. Förra året gick vi typ 6 omgångar utan poäng :D


Joo söker medhjälpare nu. Kanske blir bättre
Member
Posts: 1,943
Joined: Feb 27 2003
Gold: 31.00
Mar 29 2014 02:59pm
Ah, ett steg närmare SHL! :) Vad gäller hockey så anser jag att alla som köpt en "vår klubb - vårt ansvar"-tröja ska ta sig rejält i kragen. Man buar fan inte ut sitt lag gång på gång, och speciellt inte om man bär en sådan tröja.

I övrigt: Imorgon är det vår på riktigt. 5000 man på bortaplan, 60 mil bort, är så att säga "helt okej". B) Förhoppningsvis blir vi över 20.000 på hemmapremiären (jajaja, AIK vinner förmodligen publikligan i år, men för bara två år sedan var faktiskt 8000 en bra siffra på en Stadion-match...), men tyvärr lär det väl hänga på hur morgondagens match går och hur vädret blir. Underskatta aldrig medgångarna! :P

This post was edited by LorveN on Mar 29 2014 03:00pm
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Mar 29 2014 03:07pm
Quote (LorveN @ 29 Mar 2014 21:59)
Ah, ett steg närmare SHL! :) Vad gäller hockey så anser jag att alla som köpt en "vår klubb - vårt ansvar"-tröja ska ta sig rejält i kragen. Man buar fan inte ut sitt lag gång på gång, och speciellt inte om man bär en sådan tröja.

I övrigt: Imorgon är det vår på riktigt. 5000 man på bortaplan, 60 mil bort, är så att säga "helt okej".  B)  Förhoppningsvis blir vi över 20.000 på hemmapremiären (jajaja, AIK vinner förmodligen publikligan i år, men för bara två år sedan var faktiskt 8000 en bra siffra på en Stadion-match...), men tyvärr lär det väl hänga på hur morgondagens match går och hur vädret blir. Underskatta aldrig medgångarna! :P


Otroligt lycklig över att de spelade bra hela matchen!
Reideborn storspelade idag och stoppade ett flertal lägen jag nästan va säker på skulle bli mål :P
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Mar 29 2014 04:00pm
Quote (LorveN @ 29 Mar 2014 22:59)
Ah, ett steg närmare SHL! :) Vad gäller hockey så anser jag att alla som köpt en "vår klubb - vårt ansvar"-tröja ska ta sig rejält i kragen. Man buar fan inte ut sitt lag gång på gång, och speciellt inte om man bär en sådan tröja.

I övrigt: Imorgon är det vår på riktigt. 5000 man på bortaplan, 60 mil bort, är så att säga "helt okej".  B)  Förhoppningsvis blir vi över 20.000 på hemmapremiären (jajaja, AIK vinner förmodligen publikligan i år, men för bara två år sedan var faktiskt 8000 en bra siffra på en Stadion-match...), men tyvärr lär det väl hänga på hur morgondagens match går och hur vädret blir. Underskatta aldrig medgångarna! :P

5000är starkt på bortaplan! Tror vi var kring 5k förra året bortapremiär i elfsborg.. iår blir det kring 3200har jag för mig i gävle. Inte lika imponerande men deras arena tar väl kring 5k? ^^ dom släppte iaf 3200biljetter till oss. Och 34k i premiären! Eller ja 32500 om nu gbg dyker upp med bara 1500man.
Member
Posts: 1,943
Joined: Feb 27 2003
Gold: 31.00
Mar 30 2014 01:20am
Quote (berhemuli @ 29 Mar 2014 23:00)
5000är starkt på bortaplan!  Tror vi var kring 5k förra året bortapremiär i elfsborg.. iår blir det kring 3200har jag för mig i gävle. Inte lika imponerande men deras arena tar väl kring 5k? ^^ dom släppte iaf 3200biljetter till oss. Och 34k i premiären!  Eller ja 32500 om nu gbg dyker upp med bara 1500man.


Gävle är ju en "lätt" bortamatch, ligger ju så nära. Däremot stort av Gävle att släppa så många biljeter, Helsingborg har ju strulat medvetet för att så få Djurgårdare som möjligt ska få plats. (Dvs släpper bara biljetter lokalt, och vägrar lägga ut på Ticnet. Som tur var åkte folk ner till Helsingborg och köpte på sig) :)

IFK vågar/orkar väl inte besöka Stockholm i någon stor skala längre, nu när de inte känner sig säkra på att vinna? :)
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Mar 30 2014 07:51am
Mästare på att avbryta matcher. Om nu rykterna stämmer att personen i fråga är avliden och detta är pga det. Så är arenan ändå heeeelt fel plats o ta det på. Dif..... vi får väl se what happens.

I matchen då så ser er sydafrikan o bli bra!
Go Back To Svenska Topic List
Prev1767778798096Next
Add Reply New Topic New Poll