Ah, ett steg närmare SHL!

Vad gäller hockey så anser jag att alla som köpt en "vår klubb - vårt ansvar"-tröja ska ta sig rejält i kragen. Man buar fan inte ut sitt lag gång på gång, och speciellt inte om man bär en sådan tröja.
I övrigt: Imorgon är det vår på riktigt. 5000 man på bortaplan, 60 mil bort, är så att säga "helt okej".

Förhoppningsvis blir vi över 20.000 på hemmapremiären (jajaja, AIK vinner förmodligen publikligan i år, men för bara två år sedan var faktiskt 8000 en bra siffra på en Stadion-match...), men tyvärr lär det väl hänga på hur morgondagens match går och hur vädret blir. Underskatta aldrig medgångarna!
This post was edited by LorveN on Mar 29 2014 03:00pm