d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Sporttråden 2012
Prev1767778798098Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jul 8 2012 06:22pm
Quote (ReloadMaster @ 9 Jul 2012 02:06)
medgånger!


eller nattjobbare, som sover när matcher spelas 16.00
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jul 13 2012 08:01am
Så galet komiskt.

När Zlatan spelade i Inter visades hans matcher på tv4 sport.
TV4gruppen insåg att han lockade tittare, och bestämde sig för att flytta Serie A till deras betalkanal (eller sålde till Canal + kanske det var, något sådant).
När dom gjort detta så lämnar Zlatan för Barcelona, som TV4gruppen precis bestämt ska få visas på tv4 sport.
Dom inser snabbt detta och bestämmer att det bara är för en säsong eftersom Zlatan bytt klubb, och efter den säsongen så byter Serie a och BBVA (spanska ligan) plats igen, så Serie A hamnar i tv4sport.
Då byter Zlatan klubb IGEN och går till Milan, vilket betyder att man kan se han i gratiskanalen igen.
Nu har dom bestämt att italiensk fotboll ska visas i Tv4 Sport Xtra, deras nya betalkanal.
Samtidigt har dom köpt rättigheter till franska ligan, kan ni gissa vart den säkerligen kommer visas?
Vad händer? Zlatan är nära att skriva på för PSG

NÅGOT samband måste det finnas här..
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Jul 13 2012 08:08am
Quote (umade @ 13 Jul 2012 16:01)
Så galet komiskt.

När Zlatan spelade i Inter visades hans matcher på tv4 sport.
TV4gruppen insåg att han lockade tittare, och bestämde sig för att flytta Serie A till deras betalkanal (eller sålde till Canal + kanske det var, något sådant).
När dom gjort detta så lämnar Zlatan för Barcelona, som TV4gruppen precis bestämt ska få visas på tv4 sport.
Dom inser snabbt detta och bestämmer att det bara är för en säsong eftersom Zlatan bytt klubb, och efter den säsongen så byter Serie a och BBVA (spanska ligan) plats igen, så Serie A hamnar i tv4sport.
Då byter Zlatan klubb IGEN och går till Milan, vilket betyder att man kan se han i gratiskanalen igen.
Nu har dom bestämt att italiensk fotboll ska visas i Tv4 Sport Xtra, deras nya betalkanal.
Samtidigt har dom köpt rättigheter till franska ligan, kan ni gissa vart den säkerligen kommer visas?
Vad händer? Zlatan är nära att skriva på för PSG

NÅGOT samband måste det finnas här..




så här var det serie A+ spanska ligan gick i tv 4 sport ...när zlatan fortfarande spelade i inter...Viasat köper rättigheteran till PL ...då står canal+ utan någon stor liga..zlatan går över till barca och intresset för spanska ligan ökar och tv4 gruppen som äger canal+ väljer att placera spanska ligan i canal+
sen går han till milan och samma där tv4 gruppen äger rättigheterna till serie A och därmed flyttar den till canal+.......franska ligan har gått i Viasat..då måste tv4 gruppen köpt rättigheterna för 2013 och framåt då?
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jul 14 2012 10:00am
HIF 1-0 i sista sekunden, Atta <3
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jul 14 2012 05:49pm
Kristoffer Olsson har fått spela sin första match med Arsenals "A-lag"

en försäsongsturnering :P

30 min spel~
Member
Posts: 9
Joined: Jul 14 2012
Gold: 0.00
Jul 15 2012 12:57pm
Quote (ChingeR @ Jul 15 2012 01:49am)
Kristoffer Olsson har fått spela sin första match med Arsenals "A-lag"

en försäsongsturnering :P

30 min spel~


Arsenal suger. Chinger är inte rebar
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jul 15 2012 01:38pm
Elfsborg guldsatsar.
Två förluster och en oavgjord efter EM uppehållet.

B)
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jul 15 2012 01:56pm
Quote (kebabhesten @ 15 Jul 2012 20:57)
Arsenal suger. Chinger är inte rebar


båda dina påståenden är mer eller mindre falska

This post was edited by ChingeR on Jul 15 2012 01:56pm
Member
Posts: 1,586
Joined: Jun 24 2012
Gold: 0.00
Jul 15 2012 05:59pm
Quote (umade @ Jul 15 2012 09:38pm)
Elfsborg guldsatsar.
Två förluster och en oavgjord efter EM uppehållet.

B)


3 poäng mot serieledarna för KFF, gött gött.

I wuz there.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 15 2012 06:01pm
Quote (fem @ Jul 16 2012 12:59am)
3 poäng mot serieledarna för KFF, gött gött.

I wuz there.


Go Back To Svenska Topic List
Prev1767778798098Next
Add Reply New Topic New Poll