d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Part 2
Prev17677787980100Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 73,190
Joined: Jun 12 2007
Gold: 44.53
Trader: Trusted
Dec 2 2009 11:37am
nån som skulle kunna skicka 0.02 fg?? :D
Member
Posts: 35,865
Joined: Feb 11 2007
Gold: 2,337.00
Dec 2 2009 11:38am
Quote (RistVaLL @ Dec 2 2009 05:37pm)
nån som skulle kunna skicka 0.02 fg?? :D


vi kan byta 0.02 mot 1337?

This post was edited by x17 on Dec 2 2009 11:38am
Member
Posts: 73,190
Joined: Jun 12 2007
Gold: 44.53
Trader: Trusted
Dec 2 2009 11:39am
Quote (x17 @ 2 Dec 2009 18:38)
vi kan byta 0.02 mot 1337?


jag ska förstöra för zippyz :D bara därför :D
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Dec 2 2009 11:40am
Quote (RistVaLL @ Dec 2 2009 06:39pm)
jag ska förstöra för zippyz :D bara därför :D


NEEEEEEEEEEEEEEEEJ! SNÄLLA :cry:
Member
Posts: 35,865
Joined: Feb 11 2007
Gold: 2,337.00
Dec 2 2009 11:40am
Quote (RistVaLL @ Dec 2 2009 05:39pm)
jag ska förstöra för zippyz :D bara därför :D


^^ hade jag haft mer än 400 prick hade du fått men tyvärr ser det för fult ut med 399.98 :/
Member
Posts: 73,190
Joined: Jun 12 2007
Gold: 44.53
Trader: Trusted
Dec 2 2009 11:40am
Quote (ZippYz @ 2 Dec 2009 18:40)
NEEEEEEEEEEEEEEEEJ! SNÄLLA :cry:


mohahhaha ^^ no mercy!
Member
Posts: 73,190
Joined: Jun 12 2007
Gold: 44.53
Trader: Trusted
Dec 2 2009 11:41am
fuck it jag skickade ett ist :D hahahha <3
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Dec 2 2009 11:41am
Quote (RistVaLL @ Dec 2 2009 06:41pm)
fuck it jag skickade ett ist :D hahahha <3


:'( homo :rolleyes:
Member
Posts: 73,190
Joined: Jun 12 2007
Gold: 44.53
Trader: Trusted
Dec 2 2009 11:41am
ZippYz
Group: Members
Posts: 10,933 [Online PM]
Joined: May 25 2009
Gold: 14.37
Trader: Not Rated
Warn: 70%

Poker Status: Unknown
RPS Status: Unknown

hahaha random!

This post was edited by RistVaLL on Dec 2 2009 11:42am
Member
Posts: 205,382
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Dec 2 2009 11:42am
Detta .xx fg har blivit ganska överdrivet..

Alla coola ska ha 1000.00 fg , får dom 1003.43 måste dom ge bort 3.43 fort!

:P
Go Back To Svenska Topic List
Prev17677787980100Next
Closed New Topic New Poll