d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Part 2
Prev17677787980100Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 11,932
Joined: Jan 13 2007
Gold: 10,000.00
Trader: Trusted
Nov 5 2009 10:37am
Quote (snigelfis @ Nov 5 2009 04:28pm)
Började vid 15:30 idag =) Inte världens hästpass men det räcker för att jag ska få hjärnblödning:D


Haha, wuzz!!!
nejfan men.. jobba på fett så att du kan köpa julmust.. en back lär fan inte räcka för en OOT kväll, RITE?
Member
Posts: 12,963
Joined: Jun 22 2009
Gold: 2,033.00
Nov 5 2009 10:37am
Quote (EmiJ @ Nov 5 2009 04:33pm)
http://www.youtube.com/watch?v=oFB8l5npkLo

Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuung


värdelös D;
Member
Posts: 27,730
Joined: Nov 2 2007
Gold: 150.66
Nov 5 2009 10:43am
Quote (syndicateffs @ Nov 5 2009 04:37pm)
värdelös D;


Nein, beatet e sick ;d

http://www.youtube.com/watch?v=9m555jHRMEo
Den då?


Tänk inne på clubben och man drar in ett helrör , sätter sig i soffan och denna låten kommer på B) NAAAAJZ
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Nov 5 2009 10:44am
Quote (037 @ 5 Nov 2009 17:37)
Haha, wuzz!!!
nejfan men.. jobba på fett så att du kan köpa julmust.. en back lär fan inte räcka för en OOT kväll, RITE?


Vi ska ha minst 2 backar VAR!
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Nov 5 2009 10:47am
Quote (EmiJ @ Nov 5 2009 05:33pm)
http://www.youtube.com/watch?v=oFB8l5npkLo

Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuung


menoliek. ^_^
Member
Posts: 12,963
Joined: Jun 22 2009
Gold: 2,033.00
Nov 5 2009 10:50am
Quote (EmiJ @ Nov 5 2009 04:43pm)
Nein, beatet e sick ;d

http://www.youtube.com/watch?v=9m555jHRMEo
Den då?


Tänk inne på clubben och man drar in ett helrör , sätter sig i soffan och denna låten kommer på B) NAAAAJZ


palla hiphop ;D metal forevah rap fornevah :D
Member
Posts: 27,730
Joined: Nov 2 2007
Gold: 150.66
Nov 5 2009 10:51am
Quote (syndicateffs @ Nov 5 2009 04:50pm)
palla hiphop ;D metal forevah rap fornevah :D


Detta är rnb inte hiphop
Member
Posts: 11,932
Joined: Jan 13 2007
Gold: 10,000.00
Trader: Trusted
Nov 5 2009 10:54am
Quote (snigelfis @ Nov 5 2009 04:44pm)
Vi ska ha minst 2 backar VAR!


This was the sentence of DOOM.
THIS IS IT.. the meaning of life! :P

Vi lär ju iofs hitta flera OOT fans?
Topic skall upp dirr! FÖFAN!
Member
Posts: 205,382
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Nov 5 2009 10:56am
Quote (Svartermetalisk @ 5 Nov 2009 17:58)
God morgon marcus! :)

Hur e läget?


Hej Martin, jo de e fint.

Själv?
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 5 2009 10:56am
Quote (Marcusd0 @ Nov 5 2009 04:56pm)
Hej Martin, jo de e fint.

Själv?


Bara najs :)

Lol var det du som bumpade Themanthelegends cg topic? :D
Go Back To Svenska Topic List
Prev17677787980100Next
Closed New Topic New Poll