Quote (Undousuru @ Dec 30 2010 06:14pm)
Den är alltid nere, men som jag brukar säga, man ska fan inte ställa för höga krav på skiten, det är ju gratis
det är sant, man borde egentligen köpa hon ^^
Daily winn:

hehe nån som vet vad man egentligen ska köpa för eq... känns som om att den här är lite wierd :S
inte kört henne allt för mkt än, men de kmr
