Quote (PlaaD @ Aug 14 2011 12:13am)
Jag köpte sån Kesella idag för första gången och tänkte om någon här äter sånt(gissar på ja) samt hur ni äter? Ska man blanda med något, tillaga med mat eller äta direkt? Vilket funkar bäst? Antar att det är något man kör på morgonen/kvällen då det är sådant protein som upptas långsamt.
Kesella brukar jag ta som en enkel kvällsmat.
Blanda i nån typ av saft, i princip all saft funkar. Blanda ett tag så saften sätter sig i kvargen

Käka bara på som vanligt, säg att du får spaghetti + köttfärssås. lasta på extra köttfärssås bara, så du får mer protein =)
Quote (Robarian @ Aug 13 2011 11:52pm)
Ska börja träna efter nästa cuz sista veckan på volvo och jobbar sent, orkar inte träna på dagen LOALAOALAOL
så då _SKA_ jag fan se resultat snabbt, köpt massa piller/pulver, ska äta som en gris och träna som ett tåg!
Hoppas inte du föll för marknadens stora "KÖP DESSA, BLI BIFFKRIMINELL PÅ KORT TID" utbud. Enda som är i dem är typ Magnesium och zink, magnesiumet har väl visat bra effekt för bra sömn som bidrar till bättre återhämtning, men ingenting som ökar testosteronet. Såvida du inte köper steroider, enda som funkar effektivt ^^