d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Betygsätt Låten Ovan!
Prev17677787980325Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 17,094
Joined: Oct 16 2008
Gold: 6,669.61
Jul 20 2010 12:33pm
9+/10, om jag skall vara ärlig tycker jag att Kiss är en smula överskattade men alla får väl hålla med om att det sannerligen är en superb låt

Oj, lite för sent.
Diggar de tidiga Metallica stenhårt men den bästa? Ähh, jag vet inte :c 8/10



This post was edited by GuZ on Jul 20 2010 12:35pm
Banned
Posts: 4,569
Joined: Mar 31 2007
Gold: 320.00
Jul 20 2010 12:34pm
vaffan nu försvann ju min horsemen =(((((((((

:wacko:
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Jul 22 2010 12:04pm
fett chill låt, 6/10

Member
Posts: 984
Joined: Jan 17 2009
Gold: 0.01
Jul 22 2010 03:34pm
3/10
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jul 22 2010 03:39pm
wtf?! 1/10
Member
Posts: 984
Joined: Jan 17 2009
Gold: 0.01
Jul 22 2010 04:02pm
Quote (ChingeR @ Jul 22 2010 09:39pm)
wtf?! 1/10
http://www.youtube.com/watch?v=a5-ypY4lVsA


det är ju den bästa av dom bästa. atomic food, kan linka lyrics om du vill ha

This post was edited by daggmaskine on Jul 22 2010 04:02pm
Member
Posts: 984
Joined: Jan 17 2009
Gold: 0.01
Jul 23 2010 10:46pm
Quote (ChingeR @ Jul 22 2010 09:39pm)
wtf?! 1/10
http://www.youtube.com/watch?v=a5-ypY4lVsA

2/10
http://open.spotify.com/track/0l8wVgkd1ybpTdUJBAO6ZB
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Jul 24 2010 01:56am
Lol 1/10

Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Jul 24 2010 07:04am
10/10 :wub:


Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jul 24 2010 07:28am
9/10

Go Back To Svenska Topic List
Prev17677787980325Next
Add Reply New Topic New Poll