Quote (Elite_Anden @ Wed, 3 Jun 2009, 19:06)
jo har fightingvana, annars hade jag varit ganska passiv

Ska vi betta?
lol ¨^
Quote (SpAz. @ Wed, 3 Jun 2009, 19:04)
när fan sa jag att jag ville bråka med dig xDDDD. vore jävligt dumt då jag skulle få stryk ifall du har någon som helst fightingvana.. jag är en fredlig typ^___^
Jag är också mannen med Peace
