d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ___ Posta Pic Av Dig SjÄlv ___
Prev17677787980156Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 5,609
Joined: Nov 25 2007
Gold: 0.00
Jun 3 2009 11:01am
Quote (SpAz. @ Wed, Jun 3 2009, 05:00pm)
vad är ditt problem egentligen? varför vill du spöa folk som du stöter ihop med på internet?
riktigt lamt^___^


du är lam, tror du är ngt, kaxar framför datan. Oj va du är tuff alltså. -_-
Member
Posts: 27,432
Joined: May 10 2007
Gold: 12,138.00
Jun 3 2009 11:01am
Quote (SpAz. @ Wed, 3 Jun 2009, 18:00)
vad är ditt problem egentligen? varför vill du spöa folk som du stöter ihop med på internet?
riktigt lamt^___^


För att han är en hormonstinn testosterondvärg som tror att det är cool att springa runt och leka casual.
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Jun 3 2009 11:02am
Quote (Elite_Anden @ Wed, 3 Jun 2009, 19:01)
du är lam, tror du är ngt, kaxar framför datan. Oj va du är tuff alltså. -_-


^____^
när är man något enligt dig? när man hotar folk man aldrig träffat på internet med stryk irl?^^^^^^^^^^^^
Member
Posts: 5,609
Joined: Nov 25 2007
Gold: 0.00
Jun 3 2009 11:03am
Quote (SpAz. @ Wed, Jun 3 2009, 05:02pm)
^____^
när är man något enligt dig? när man hotar folk man aldrig träffat på internet med stryk irl?^^^^^^^^^^^^


haha du ju du som ville bråka med mig sa du x'D
Vilken epic fail.
1+
Member
Posts: 21,148
Joined: Dec 21 2005
Gold: 2.16
Jun 3 2009 11:04am
Quote (Elite_Anden @ Wed, 3 Jun 2009, 18:03)
haha du ju du som ville bråka med mig sa du x'D
Vilken epic fail.
1+


fjant
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Jun 3 2009 11:04am
Quote (Elite_Anden @ Wed, 3 Jun 2009, 19:03)
haha du ju du som ville bråka med mig sa du x'D
Vilken epic fail.
1+


när fan sa jag att jag ville bråka med dig xDDDD. vore jävligt dumt då jag skulle få stryk ifall du har någon som helst fightingvana.. jag är en fredlig typ^___^
Member
Posts: 27,432
Joined: May 10 2007
Gold: 12,138.00
Jun 3 2009 11:05am
Kryp tillbaks till den grotta du kom ifrån :)
Member
Posts: 5,609
Joined: Nov 25 2007
Gold: 0.00
Jun 3 2009 11:06am
Quote (SpAz. @ Wed, Jun 3 2009, 05:04pm)
när fan sa jag att jag ville bråka med dig xDDDD. vore jävligt dumt då jag skulle få stryk ifall du har någon som helst fightingvana.. jag är en fredlig typ^___^


jo har fightingvana, annars hade jag varit ganska passiv ^_^
Ska vi betta?
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Jun 3 2009 11:07am
Quote (Elite_Anden @ Wed, 3 Jun 2009, 19:06)
jo har fightingvana, annars hade jag varit ganska passiv ^_^
Ska vi betta?


^^
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jun 3 2009 11:07am
Quote (Elite_Anden @ Wed, 3 Jun 2009, 19:06)
jo har fightingvana, annars hade jag varit ganska passiv ^_^
Ska vi betta?


lol ¨^


Quote (SpAz. @ Wed, 3 Jun 2009, 19:04)
när fan sa jag att jag ville bråka med dig xDDDD. vore jävligt dumt då jag skulle få stryk ifall du har någon som helst fightingvana.. jag är en fredlig typ^___^


Jag är också mannen med Peace <3 :)
Go Back To Svenska Topic List
Prev17677787980156Next
Closed New Topic New Poll