Quote (031 @ Mar 27 2012 05:45pm)
Fan d0, till och med jag kommer lösa 2k före dig, fattar du hur dålig du är då?
haha this söder :D.
guys, spela för att det är roligt, då vinner ni även om ni förlorar ^^
Quote (Litttle_Brother @ Mar 27 2012 07:48pm)
Det är fan sant

That it is, Good Sir, Nibor.
This post was edited by LinkToMyProfile on Mar 27 2012 02:04pm