d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev17687697707717721131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,888
Joined: Apr 4 2007
Gold: 6,054.15
Mar 26 2012 08:43am
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Mar 26 2012 02:36pm
Ojoj, premade 3v3 och alla vi lockar in random, vi vinner hårt, jag får 6-0-4.
Member
Posts: 10,186
Joined: Feb 11 2010
Gold: Locked
Mar 26 2012 04:27pm
Fick precis Platinum :D
Member
Posts: 22,931
Joined: Jul 5 2008
Gold: 5,388.00
Mar 27 2012 12:12am
Quote (Deadlyy @ 26 Mar 2012 23:27)
Fick precis Platinum :D


Gratz
Member
Posts: 205,304
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Mar 27 2012 07:44am
1 elo från 1.8k.

Ska ta 2k före dig Crille, HNUEHUEUHEUHEUHEUHEUHE

This post was edited by Marcusd0 on Mar 27 2012 07:44am
Member
Posts: 22,931
Joined: Jul 5 2008
Gold: 5,388.00
Mar 27 2012 07:45am
Quote (Marcusd0 @ 27 Mar 2012 14:44)
1 elo från 1.8k.

Ska ta 2k före dig Crille, HNUEHUEUHEUHEUHEUHEUHE


Snyggt
vi har ju en deal, du tar 2k sen carryar du upp mig

Member
Posts: 205,304
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Mar 27 2012 08:21am
Quote (Crazy @ 27 Mar 2012 14:45)
Snyggt
vi har ju en deal, du tar 2k sen carryar du upp mig


Ge mig lite pixlar och strippa i cam kanske? ;33333333
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Mar 27 2012 11:45am
Quote (Marcusd0 @ Mar 27 2012 02:44pm)
1 elo från 1.8k.

Ska ta 2k före dig Crille, HNUEHUEUHEUHEUHEUHEUHE


Fan d0, till och med jag kommer lösa 2k före dig, fattar du hur dålig du är då?
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Mar 27 2012 01:36pm
Quote (031 @ Mar 27 2012 05:45pm)
Fan d0, till och med jag kommer lösa 2k före dig, fattar du hur dålig du är då?



haha this söder :D.


guys, spela för att det är roligt, då vinner ni även om ni förlorar ^^

Quote (Litttle_Brother @ Mar 27 2012 07:48pm)
Det är fan sant :D


That it is, Good Sir, Nibor.

This post was edited by LinkToMyProfile on Mar 27 2012 02:04pm
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Mar 27 2012 01:48pm
Quote (LinkToMyProfile @ 27 Mar 2012 20:36)
haha this söder :D.


guys, spela för att det är roligt, då vinner ni även om ni förlorar ^^


Det är fan sant :D
Go Back To Svenska Topic List
Prev17687697707717721131Next
Add Reply New Topic New Poll