d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev17667677687697701131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 205,317
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Mar 23 2012 05:19pm
Quote (Deadlyy @ 23 Mar 2012 23:49)
Tack :). Jag lirar oftast mid (Ahri,Cass,Tf, Lux) och han junglar lee/trynda.


jasså, sitter och får garen/nasus/trynda support varje game @ 1600-1700elo. orkar inte spela ranked.

This post was edited by Marcusd0 on Mar 23 2012 05:19pm
Member
Posts: 10,186
Joined: Feb 11 2010
Gold: Locked
Mar 23 2012 05:35pm
Quote (Marcusd0 @ Mar 24 2012 12:19am)
jasså, sitter och får garen/nasus/trynda support varje game @ 1600-1700elo. orkar inte spela ranked.


=/
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Mar 24 2012 04:12am
Teemo >
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Mar 24 2012 04:13am
Söder >
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Mar 24 2012 05:56am
Quote (Litttle_Brother @ 23 Mar 2012 19:45)
den elon???

Jag nämnde flera.


ja, men antar du förstog vad jag mena.
Member
Posts: 205,317
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Mar 24 2012 10:57am
100% säker att jag vinner (MER) i 1200elo än 1600-1700elo.. Alla trollar hela tiden, helt jävla sjukt..

LEAD SINGAH, tar fb och knullar alla lanes och vinner dom. Irelia går sedan 0/10 ÄVEN OM JAG TOG FB TOP.. Hur lyckas man? 1600elo Irelia l0ld
Member
Posts: 10,186
Joined: Feb 11 2010
Gold: Locked
Mar 24 2012 11:09am
Quote (Marcusd0 @ Mar 24 2012 05:57pm)
100% säker att jag vinner (MER) i 1200elo än 1600-1700elo.. Alla trollar hela tiden, helt jävla sjukt..

LEAD SINGAH, tar fb och knullar alla lanes och vinner dom. Irelia går sedan 0/10 ÄVEN OM JAG TOG FB TOP.. Hur lyckas man? 1600elo Irelia l0ld


;)
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Mar 24 2012 05:31pm
Nu gick de bra med Sivir :)


Member
Posts: 205,317
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Mar 24 2012 05:56pm
Quote (Deadlyy @ 24 Mar 2012 18:09)
;)


Tog nästan 1700elo, sen skulle ingen defenda min röd :PPPPPPPPPPPPPPPPP kult och förlora :PPPPPPPPPPPP men vi kan köra ngn gång om du vill, hade 1.8k elo s1 och har mer än dubbelt så många champs och runsidor än jag hade då, så kan garanterat ligga på högre än 1.8k. Behöver bara komma förbi denna troll-elo.
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Mar 25 2012 07:16am
Yeeeeeeeeees. Ranked vinst igen. Härligt med bra team igen, bara Lee sin som faila top vs nidalee, men då fick han fler ganks på sig än vad jag gav han också.

Go Back To Svenska Topic List
Prev17667677687697701131Next
Add Reply New Topic New Poll