Quote (HaLLuXX @ 23 Mar 2012 18:28)
lillebror
Försöker du vara roliga lilla pojke?
Quote (Deadlyy @ 23 Mar 2012 18:16)
Vem har högst elo av svenskarna atm?
Han försöker vara rolig jag har absolut inte högst, ligger på ca 1200 atm.
Du har högst ifall du har så mycket som 1859. Eller ja wexz har mer tror jag men han är inte ofta har på svenska forumet.
Quote (Deadlyy @ 23 Mar 2012 18:50)
Men jag har 1859 :(. 19-0 i ranked stats!!

Det är galet nice, vad spelar ni för roller/gubabr oftast?
Quote (eviilution @ 23 Mar 2012 19:54)
wexz har 19xx hänger dock inte mkt i swesub, annars är det väl marcus på 1700
Dom flesta ligger väl på 15xx här inne ?
Förut vare mellan 200-1500 (hej söder

)
Nu äre väl allt mellan 1000 - 1700 typ. Många som ligger 1300-500 som jag fattat det.
This post was edited by Litttle_Brother on Mar 23 2012 01:31pm