d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev17657667677687691131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,186
Joined: Feb 11 2010
Gold: Locked
Mar 23 2012 11:50am
Quote (Nickeee @ Mar 23 2012 06:47pm)
jabebot har 9001 hehe.


Men jag har 1859 :(. 19-0 i ranked stats!! :D
Member
Posts: 13,498
Joined: Nov 14 2008
Gold: 0.00
Mar 23 2012 11:53am
Quote (Deadlyy @ 23 Mar 2012 18:50)
Men jag har 1859 :(. 19-0 i ranked stats!! :D


vem duo quar du med omfg dom statsen
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Mar 23 2012 11:54am
Quote (Deadlyy @ 23 Mar 2012 18:50)
Men jag har 1859 :(. 19-0 i ranked stats!! :D


jag har 8-1 :(
Member
Posts: 10,186
Joined: Feb 11 2010
Gold: Locked
Mar 23 2012 11:55am
Quote (Ez4Real @ Mar 23 2012 06:53pm)
vem duo quar du med omfg dom statsen


en gammal polare från d2
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Mar 23 2012 12:54pm
wexz har 19xx hänger dock inte mkt i swesub, annars är det väl marcus på 1700

Dom flesta ligger väl på 15xx här inne ?

This post was edited by eviilution on Mar 23 2012 12:55pm
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Mar 23 2012 01:30pm
Quote (HaLLuXX @ 23 Mar 2012 18:28)
lillebror


Försöker du vara roliga lilla pojke?


Quote (Deadlyy @ 23 Mar 2012 18:16)
Vem har högst elo av svenskarna atm?


Han försöker vara rolig jag har absolut inte högst, ligger på ca 1200 atm.

Du har högst ifall du har så mycket som 1859. Eller ja wexz har mer tror jag men han är inte ofta har på svenska forumet.


Quote (Deadlyy @ 23 Mar 2012 18:50)
Men jag har 1859 :(. 19-0 i ranked stats!! :D


Det är galet nice, vad spelar ni för roller/gubabr oftast?


Quote (eviilution @ 23 Mar 2012 19:54)
wexz har 19xx hänger dock inte mkt i swesub, annars är det väl marcus på 1700

Dom flesta ligger väl på 15xx här inne ?


Förut vare mellan 200-1500 (hej söder :D )

Nu äre väl allt mellan 1000 - 1700 typ. Många som ligger 1300-500 som jag fattat det.

This post was edited by Litttle_Brother on Mar 23 2012 01:31pm
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Mar 23 2012 01:38pm
Quote (Litttle_Brother @ 23 Mar 2012 19:30)




Förut vare mellan 200-1500 (hej söder :D )

Nu äre väl allt mellan 1000 - 1700 typ. Många som ligger 1300-500 som jag fattat det.


defuq, vem/vilken har den elon ? dom flesta jag vet ligger runt 1500, någon 1400
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Mar 23 2012 01:45pm
Quote (eviilution @ 23 Mar 2012 20:38)
defuq, vem/vilken har den elon ? dom flesta jag vet ligger runt 1500, någon 1400


den elon???

Jag nämnde flera.

Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold: 0.99
Mar 23 2012 01:50pm
Quote (Litttle_Brother @ Mar 23 2012 07:30pm)
Försöker du vara roliga lilla pojke?




Han försöker vara rolig jag har absolut inte högst, ligger på ca 1200 atm.

Du har högst ifall du har så mycket som 1859. Eller ja wexz har mer tror jag men han är inte ofta har på svenska forumet.




Det är galet nice, vad spelar ni för roller/gubabr oftast?




Förut vare mellan 200-1500 (hej söder :D )

Nu äre väl allt mellan 1000 - 1700 typ. Många som ligger 1300-500 som jag fattat det.


förlåt :(
Member
Posts: 10,186
Joined: Feb 11 2010
Gold: Locked
Mar 23 2012 04:49pm
Quote (Litttle_Brother @ Mar 23 2012 08:30pm)
Försöker du vara roliga lilla pojke?




Han försöker vara rolig jag har absolut inte högst, ligger på ca 1200 atm.

Du har högst ifall du har så mycket som 1859. Eller ja wexz har mer tror jag men han är inte ofta har på svenska forumet.




Det är galet nice, vad spelar ni för roller/gubabr oftast?




Förut vare mellan 200-1500 (hej söder :D )

Nu äre väl allt mellan 1000 - 1700 typ. Många som ligger 1300-500 som jag fattat det.



Tack :). Jag lirar oftast mid (Ahri,Cass,Tf, Lux) och han junglar lee/trynda.
Go Back To Svenska Topic List
Prev17657667677687691131Next
Add Reply New Topic New Poll